شماری از شهروندان هند واکسین "اسپوتنیک V" روسی دریافت کردند

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شماری از شهروندان هند واکسین "اسپوتنیک V" روسی دریافت کردند
شماری از شهروندان هند واکسین اسپوتنیک V روسی دریافت کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
17 تن از شهروندان هند واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V"دریافت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ANI، به نقل از رات رئیس بخش تحقیقات بالینی شفاخانه Noble هندوستان، اعلام کرد که 17 شهروند هند واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V"، در این شفاخانه دریافت کرده اند.

Индийские мусульманские женщины смотрят в окно в Нью-Дели, Индия - اسپوتنیک افغانستان
شیوع یک بیماری مرموز در هند/ صد ها تن بستری شدند

او در این خصوص گفت: "17 شهروند داوطلب واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V"، در سه روز گذشته دریافت کردند. آنان زیر مراقبت قرار دارند، همچنان 21 روز بعد به آنان یک دوز دیگر تزریق می‌شود".

شرکت داروسازی Dr. Reddy`s Laboratories، هند در اوایل ماه دسامبر سال روان اعلام کرد که همراه با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، مرحله دوم و سوم آزمایش واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V"، پس از اخذ تأییدیه لازم از دولت هند، در آنجا انجام خواهد شد.

چندی پیش، مدیر کل کنترل بر داروهای هند اعلام کرد که در دوره دوم 100 داوطلب در این آزمایش شرکت خواهند کرد. پس از این دوره، آزمایشات دوره سوم واکسین ضد کرونا در شفاخانه  Noble با اشتراک 1 هزار و 500 داوطلب انجام می‌شود.

هند از نظر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان مقام دوم دارد، براساس آخرین آمار وزارت صحت این کشور، شمار مبتلایان به 9 میلیون 600 هزار نفر رسیده است. همچنان بیش از 140 هزار بیماری کرونایی جان خود از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала