پیش بینی های تکان دهنده ساکسو بانک برای سال 2021

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza پیش بینی های تکان دهنده ساکسو بانک برای سال 2021
  پیش بینی های تکان دهنده ساکسو بانک برای سال 2021   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساکسو بانک "پیش بینی های تکان دهنده" را برای سال 2021 ارائه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بانک ساکسو دانمارک ده "پیش بینی تکان دهنده" برتر خود را برای سال آینده منتشر کرده است.

پیش بینی های بانک از روزنامه "راسیسکایاگازتا" مربوط به یک سری اتفاقات بعید و دست کم گرفته شده است، به همین دلیل ممکن است بازارهای مالی تحت تأثیر یک موج شوک بسیار قدرتمند قرار بگیرند.

در حالیکه این پیش بینی ها نشان دهنده پیش بینی های رسمی بازار ساکسو در سال 2021 نیستند، آنها هشدار می دهند که ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل ناچیز بودن وقایع فوق گمراه شوند.

بانک هشدار می دهد، این امر در مورد تلاش برای کشف حدودی ممکن است، البته نه همیشه محتمل! این موضوع در متن همان بحران ناگهانی ویروس کرونا در سال گذشته مطرح است.

استین جاکوبسن مدیر سرمایه گذاری بانک ساکسو می گوید: از نظر پیش بینی های تکان دهنده برای سال 2021، همه گیری کووید-19 و روند دشوار انتخابات ایالات متحده آنچه را که ممکن است آینده ای دور به نظر برسد نزدیک کرده است، تقریباً به هر روند کلان اجتماعی و فناوری سرعت بخشیده است. به بیان ساده، آنچه در سال 2020 اتفاق افتاد به معنای آن است که در سال 2021 آینده از قبل فرا رسیده است. ما سریعترین افت و بهبود بازار را در تاریخ دیده ایم و ترازنامه و کسری بودجه بانک مرکزی با نرخ بی سابقه ای تورم یافته است، بنابراین می توان پیش بینی نه چندان تکان دهنده ای را بیان کرد: 2021 شما را به این فکر می اندازد که آیا می توانید بی وقفه تظاهر کنید همه چیز در نظم است، حتی اگر بازارها از این طریق هدایت شوند".

صالح: یکی از مقروضین کابل بانک، وادار شد تا خانه‌اش را به مدیریت بانک بسپارد - اسپوتنیک افغانستان
صالح: یکی از مقروضین کابل بانک، وادار شد تا خانه‌اش را به مدیریت بانک بسپارد

پیش بینی ساکسو بانک می گوید: ممکن است سال دشواری در انتظار غول های اطلاعاتی به ویژه "آمازون" باشد. به عنوان مثال، دولت ها ممکن است احساس کنند که غول های فناوری بسیار قدرتمند شده اند و مالیات بسیار کمی می پردازند و بنابراین در سال 2021، آمازون با دیدن خصومت روزافزون مقامات، دفتر مرکزی اروپا را به قبرس منتقل می کند. در آنجا آنها با آغوش باز از این شرکت غول پیکر و مالیات آن استقبال می کنند، که به این کشور کمک می کند تا نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی خود را که اکنون تقریباً 100 درصد است، کاهش دهد.

آنها اذعان می كنند كه مشاوران این شركت در بازنویسی كد مالیاتی این جزیره مشاركت خواهند كرد، مدل ایرلندی را به عنوان الگو در نظر می گیرند (بسیاری از شركت های بزرگ به طور سنتی مقر خود را در آنجا ثبت می كنند تا مالیات كمتری پرداخت كنند)، فقط به صورت حتی آرام تر؛ بعلاوه ناظران اروپایی می توانند هم علیه آمازون و هم قبرس اقداماتی را اعمال كنند و ایالات متحده و سایر كشورها نیز فشار بر انحصارات را شروع می كنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала