زنی با اختلاف چند هفته دو بار مادر شد

© Flickr / Thomas Pomperniggزنی با اختلاف چند هفته دو بار مادر شد
زنی با اختلاف چند هفته دو بار مادر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن از ساکنان ایالت مینه سوتای آمریکا با اختلاف فقط چند هفته، دو بار مادر شد. یکی ازاین کودکان را مادر این زن به دنیا آورد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از WBAL کلسی پیرس، 31 ساله، خانمی از ایالت مینه سوتای آمریکا از ناباروری رنج می برد و طی سه سال گذشته او و همسرش تلاش های ناموفق زیادی برای فرزند دار شدن انجام داده اند. این زن آمریکایی چندین عمل و روش القاح آزمایشگاهی انجام داد. با این وجود همه چیز بی فایده بود و پول این زوج بی ثمر مصرف می‌شد.

Беременная женщина  - اسپوتنیک افغانستان
مادر بزرگی که نواسه خود را به دنیا آورد

سرانجام پزشک پیشنهاد کرد که آنها از خدمات یک مادر جایگزین استفاده کنند. با این حال ، پیرس به دلیل کمبود بودجه توانایی پرداخت هزینه های آن را نداشت.

مادرش ، لیزا رادرفورد 53 ساله از میشیگان، که رنج دخترش را می‌دید داوطلب شد که نواسه خود را حمل کند. در ابتدا ، پیرس فکر می کرد این یک ایده نامناسب است ، اما مادرش پافشاری کرد و بالاخره توانست دخترش را متقاعد کند.

 این زن تحت معاینات و آزمایش های پزشکی زیادی قرار گرفت ، به لطف سلامتی بسیار خوب ، پزشکان به او اجازه دادند مادر جایگزین شود.

اندکی پس از آنکه به مادرتخمه‌ای دخترش را که توسط همسرش لقاح شده بود، تزریق شد، ، پیرس دریافت که خودش نیز باردار است. پزشکان این خبر را یک معجزه خواندند.

رادرفورد در اول اکتبر نواسه خود به دنیا آورد، و چند هفته بعد خواهر او، از پیرس متولد شد. حالا هر دو دختر سالم هستند و  ازوضعیت خوب جسمی برخوردار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала