رئیس‌جمهور پوتین جشن پانزده سالگی شبکه تلویزیونی آرتی را تبریک گفت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس‌جمهور پوتین جشن پانزده سالگی شبکه تلویزیونی آرتی را تبریک گفت
رئیس‌جمهور پوتین جشن پانزده سالگی شبکه تلویزیونی آرتی را تبریک گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه جشن پانزده سالگی شبکه خبری آرتی را تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه جشن 15 سالگی شبکه خبری راشاتودی را تبریک گفت. این مطلب را دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد.

به گفته رئیس‌جمهور پوتین، «تصور این که چقدر این پروژه اساساً دستور کار اطلاعات جهانی را تغییر دهد (...) دشوار بود». وی افزود مخاطبان آرتی به ده‌ها میلیون نفر رسیده است. «شما از پرسیدن سوالات ناراحت کننده نمی‌ترسید. این صدای حقیقت است که برخی مردم از آن می‌ترسند و دوست دارند که آن را ساکت کنند»

در اخیر رئیس‌جمهوری روسیه برای شبکه خبری راشاتودی «پیشرفت، جسارت و موفقیت» آرزو کرد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز جشن پانزده سالگی شبکه خبری آرتی را تبریک گفت. وی در مصاحبه‌ای با این کانال توانست آرتی را در سه کلمه توصیف کند. «حرفه‌ای بودن، سرعت و بی‌طرفی».

شبکه خبری راشاتودی برای اولین بار دهم دسامبر سال 2005 از استودیویی در مسکو برنامه‌اش را روی آنتن برد.

طی 15 سال پخش برنامه راشاتودی که امروز در تلویزیون و به صورت آنلاین به شش زبان قابل دسترسی است به یکی از محبوب ترین شبکه های تلویزیونی بین‌المللی خبری در جهان تبدیل شده است. این شبکه جایزه بین‌المللی هیات داوران International Emmy و همچنین از طرف چهره های برجسته عصر ما چون امیر کوستوریتسا، راجر واترز و الیور استون را دریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала