افزایش دزدی مواد غذایی در امریکا در زمان گسترش ویروس کرونا

© AP Photo / J. Scott Applewhiteافزایش دزدی مواد غذایی در امریکا در زمان گسترش ویروس کرونا
افزایش دزدی مواد غذایی در امریکا در زمان گسترش ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در زمان آغاز گسترش ویروس کرونا در امریکا دزدی از فروشگاه‌های مواد غذایی به طور چشمگیری در امریکا افزایش یافته است.
ثبت بالاترین شمار جانباختگان کرونا در امریکا طی شبانه‌روز گذشته - اسپوتنیک افغانستان
ثبت بالاترین شمار جانباختگان کرونا در امریکا طی شبانه‌روز گذشته

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، روزنامه واشنگتن پست روز پنجشنبه از افزایش دزدی از فروشگاه‌های مواد غذایی در امریکا پس از گسترش ویروس کرونا خبر داد.

واشنگتن پست در این خصوص گزارش کرد، که پس از شیوع این بیماری، سرقت از فروشگاه‌های مواد غذایی امریکا به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این روزنامه امریکایی نوشته فروشندگان، کارشناسان امنیتی و نیرو‌های پولیس نیز می‌گویند، که سرقت مواد غذایی مانند نان، ماکارونی و شیر خشک کودک افزایش یافته است.

روزنامه واشنگتن پست تخمین زده که ۵۴ میلیون امریکایی امسال با معضل گرسنگی روبه‌رو خواهند شد و با ذکر آماری از وزارت کشاورزی امریکا نوشت این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را نشان خواهد داد. 

روزنامه واشنگتن پست در این گزارش آورده که بیش از ۲۰ میلیون امریکایی در حال حاضر به نوعی از بسته‌های حمایتی بیکاری بهره می‌برند و در صورتی که بسته حمایتی جدیدی در نظر گرفته نشود، ۱۲ میلیون نفر از آنان، بهره‌ای از این مزایا نخواهند برد.

نمایندگان هر دو حزب کنگره امریکا چند هفته‌ای است در حال مذاکره در مورد یک بسته حمایتی ۹۰۸ میلیارد دالری هستند که ۱۸۰ میلیارد دالری آن به مزایای بیکاری اختصاص خواهد یافت. 

با این وجود، مذاکرات در این باره هنوز به نتیجه‌ای نرسیده و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های امریکایی، نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره بر سر این مسئله جدال دارند.

این در حالی است، که کامالا هریس معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب امریکا از منظر رسانه‌ها در اظهاراتی به وجود بحران گرسنگی در امریکا اذعان کرده و در این باره هشدار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала