AstraZeneca قصد خریداری واکسین Sputnik V روسی را دارد

© AP Photo / Hans Penninkواکسین Sputnik V
واکسین Sputnik V  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی AstraZeneca تصمیم گرفته است که یکی از دو ترکیبات واکسین روسی Sputnik V را در آزمایشات کلینیکی واکسین خود استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، "Sputnik V" یکی از موثرترین واکسین ها در جهان است که بیش از 90 % مؤثر می باشد. منحصر به فرد بودن واکسین روسی در استفاده از دو ترکیب مختلف مبتنی بر آدنو ویروس انسانی در دو تزریق مختلف برای رساندن مواد جنتیکی پوسته خارجی ویروس کرونا به بدن انسان است. این روش در مقایسه با واکسین های که از همان ترکیبات در دو تزریق استفاده می کنند، می تواند پاسخ ایمنی قوی تر و طولانی تر داشته باشد.

واکسن روسی Sputnik V  به سازمان ملل ارائه می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
واکسن روسی "Sputnik V" به سازمان ملل ارائه می‌شود

 پس از دریافت نتایج موثر واکسین روسی، کمپنی های صندوق سهام خصوصی روسی RDIF و NITsEM به نام. N.F.Gamalei در 23 نوامبر سال 2020 به شرکتAstraZeneca" " پیشنهاد کرد تا یکی از اجزائی واکسین " Sputnik V " را برای افزایش اثر بخشی واکسین AstraZeneca"" استفاده کند. AstraZeneca پیشنهاد صندوق سهام خصوصی روسی و NITsEM را پذیرفت N.F. Gamaleya برای استفاده یکی از انواع واکسین SputnikV آزمایشات کلینیکی اضافی واکسین خود را قبل از پایان سال 2020 آغاز خواهد کرد، مسکو 11 دسامبر 2020 - پس از دریافت نتایج عالی واکسین Sputnik V در سطح بیش از 90% ، صندوق سهام خصوصی روسی و مرکز تحقیقاتN.F Gamaleya در 23 نوامبر سال 2020 پیشنهادی را به AstraZeneca برای استفاده از یکی دو جز ترکیبات (ناقلین آدنو ویروس انسانی) واکسین روسی Sputnik V ارائه دادند. در آزمایشات کلینیکی واکسین AstraZeneca، کمپنی  AstraZeneca پیشنهاد صندوق سهام خصوصی روسی را پذیرفت و آزمایشات کلینیکی واکسین خود را در ترکیب با بردار آدنو ویروس Sputnik V از 26 سروتیپ تا پایان سال 2020 آغاز می کند. در نتیجه مطالعه، متخصصین AstraZeneca با استفاده از یک عنصر ترکیبی، پتانسیل افزایش اثر بخشی واکسین خود را کشف خواهند کرد. واکسین Sputnik V یکی از موثرترین و با ایمنترین واکسین در جهان است که به دلیل وجود تکنالوژی منحصر به فرد در ترکیب دو ناقل مختلف بر اساس ویروس آدنوویروس انسانی، امکان پاسخ ایمنی قوی تر و طولانی مدت را در مقایسه با واکسین های مشابه با دو تزریقه فراهم می کند.

 آزمایشات بالینی واکسن روسی Sputnik V در هند آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
آزمایشات بالینی واکسن روسی "Sputnik V" در هند آغاز شد+ویدیو

 این طرح با استفاده از دو بردار آدنو ویروسی مختلف برای ایمن سازی اولیه و ثانویه، که یک توسعه منحصر به فرد و اساسی متخصصین از N.N است. N.F. Gamalea به شما امکان می دهد از مصونیت ناقل اول که پس از اولین واکسیناسیون تشکیل می شود جلوگیری کنید که در نتیجه اثر تزریق دوم را افزایش داده و مصونیت طولانی مدت را ایجاد می کنید. فعلاً در میان واکسین های اصلی علیه ویروس کرونا، فقط Sputnik V دارای دو تکنالوژی مختلف است. مزایای ایمن سازی با تقویت اولیه با دو بردار متفاوت، پیشنهاد صندوق سهام خصوصی روسی به رویكرد فعال طرف روسی تبدیل شد، كه نه تنها یكی از مؤثرترین واكسینهای امروز جهان را ایجاد كرد، بلكه پیشنهاد نمود با استفاده از ناقلین Sputnik V تعدادی واكسین بر اساس تکنالوژی دو بردار ایجاد شود. کیریل دمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه  گفت: "یک نمونه منحصر به فرد از همکاری دانشمندان کشورهای مختلف در مبارزه مشترک با امراض همه گیر، نقشی تعیین کننده در پیروزی بر ویروس کرونا در سراسر جهان خواهد داشت. اکنون واکسین روسی Sputnik V باعث نجات جان شهروندان روسیه در طی واکسیناسیون دسته جمعی می شود. تصمیم AstraZeneca برای انجام مطالعه با استفاده از یکی دو ناقل واکسین Sputnik V گامی مهم در جهت پیوستن نیروها در مبارزه با امراض همه گیر است. ما از آغاز مرحله جدید همکاری بین تولیدکنندگان واکسین استقبال می کنیم، قصد داریم این مشارکت را در آینده توسعه دهیم و پس از اثبات مؤثر بودن واکسین جدید در آزمایشات کلینیکی، منتظر شروع تولید همزمان هستیم، امیدواریم سایر تولیدکنندگان واکسین نیز از ما الگو بگیرند".

Photo production of the Russian Sputnik V vaccine - اسپوتنیک افغانستان
ونزوئلا: واکسن Sputnik V به زودی در اختیار ما قرار داده می‍‌‌شود

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در سال 2011 برای سرمایه گذاری در سهام شرکت های اصلی روسیه، همراه با سرمایه گذاران برجسته مالی و استراتژیک روسیه تأسیس شد. این صندوق به عنوان یک کاتالیزور برای سرمایه گذاری مستقیم در اقتصاد روسیه عمل می کند. فعلاً، صندوق سهام خصوصی روسی سابقه موفقیت آمیزی در اجرای بیش از 80 پروژه با شرکای خارجی با حجم عمومی بیش از 1.9 تریلیون روبل دارد که 95% مناطق روسیه را پوشش می دهد. شرکتهای سهام صندوق سهام خصوصی روسی بیش از 800000 کارمند دارد و درآمد سالانه آنها 6% از تولید ناخالص داخلی روسیه است. RDIF مشارکتهای مشترک استراتژیک با سرمایه گذاران مشترک بین المللی از 18 کشور با مبلغی بیش از 40 میلیارد دالر ایجاد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала