مقامات ونزوئلا از دستگیری دو حمله کننده به پالایشگاه نفت خبر دادند

© AP Photo / Ernesto Vargas مقامات ونزوئلا از تلاش حمله به پالایشگاه نفت خبر دادند
 مقامات ونزوئلا از تلاش حمله به پالایشگاه نفت خبر دادند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت ونزوئلا از دستگیری دو نفر که قصد حمله با مواد منفجره به پالایشگاه نفت پالیتو در ایالت شمالی کارابوبو را داشتند، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دولت ونزوئلا اعلام کرد؛ دو نفر که قصد داشتن با مواد منفجره به پالایشگاه نفت پالیتو در شمال ایالت کارابوبو حمله کنند، دستگیر شدند.

تارک ال آیسامی، وزیر نفت ونزوئلا، گفت: بازداشت شدگان با نام های فرانسیسکو خاویر پاچکو پرز و سزار آنتونیو گوارا دیاز، این حمله تروریستی نافرجام را برای پیش از انتخابات روز یکشنبه، ششم دسامبر برنامه ریزی کرده بودند تا باعث ناآرامی های ملی شود.

مادورو از یک حمله دیگر به پالایشگاه نفتی در ونزوئلا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
مادورو از یک حمله دیگر به پالایشگاه نفتی در ونزوئلا خبر داد

وی تاکید کرد که بازداشت شدگان بخشی از گروهی بودند که سعی داشتند با این حمله در روند انتخابات مشکلات ایجاد کنند. ال آیسامی افزود که این حمله توسط دولت کلمبیا برنامه ریزی و تأمین مالی شده است.

در اواخر ماه اکتبر، تصفیه خانه آموای، بخشی از مجموعه پاراگوانا در ایالت فالکون، احتمالاً توسط موشکی که از پهپاد یا قایق پرتاب شده بود، مورد حمله قرار گرفت.

به گفته مقامات ونزوئلا، شبکه های برق و خطوط لوله انتقال آب به پالایشگاه های نفت نیز اهداف خرابکارانه های مکرر هستند و آنها نیروهای مسلح را برای محافظت از پالایشگاه های نفت در برابر "حملات و خرابکاری" اعزام کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала