ترامپ: هنوز قصد تزریق واکسن کرونا را ندارم

© REUTERS / ERIN SCOTTترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است
ترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور کنونی آمریکا می‌گوید: تا هنوز برای واکسینه شدن برنامه ریزی نکرده‌ام اما در صورت نیاز در زمانی مناسب حاضر به انجام آن خواهم شد.

 به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ  رئیس جمهور آمریکا گفت که هنوز قصد واکسیناسیون علیه COVID-19 را ندارد، اما آماده انجام این کار در زمان مناسب است.

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: "افرادی که در کاخ سفید کار می کنند باید واکسن را تا حدی در اواخر برنامه دریافت کنند مگر آنکه ضرورت خاصی وجود داشته باشد." ترامپ در ادامه این توئیت گفت: "من خواسته‌ام که این تغییر اعمال شود. من برای دریافت واکسن برنامه ریزی نکرده‌ام اما مشتاق به انجام آن در زمانی مناسب هستم."

ترامپ: واکسیناسیون ضد کرونا در آمریکا طی 24 ساعت آینده آغاز می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: واکسیناسیون ضد کرونا در آمریکا طی 24 ساعت آینده آغاز می‌شود

به گزارش Bloomberg  رئیس جمهور آمریکا این موضوع را ساعاتی بعد از آن اعلام کرد که دولتش تایید کرد، بر طبق تداوم برنامه‌های دولت فدرال تا چند روز دیگر به مقامهای ارشد آمریکایی شامل برخی دستیاران کاخ سفید که نزدیک به ترامپ و معاونش مایک پنس کار می‌کنند، واکسن کروناویروس ارائه خواهد شد.

 به گفته دو منبع آگاه هنوز ابعاد برنامه واکسیناسیون و یا تاثیر توئیت ترامپ بر تلاشهای دولت برای محافظت از رهبران ارشد مشخص نیست.

گفتنی است که مقام های آمریکایی روز گذشته (13دسامیر) گفتند که دوزهای واکسن کرونای شرکت فایزر که جدیدا تایید شده در اختیار کسانی که نزدیک به رهبران ارشد کشور کار کنند قرار خواهد گرفت. آنها گفتند، هدف از این اقدام جلوگیری از شیوع بیشتر کووید-۱۹ در کاخ سفید و دیگر تاسیسات مهم است. ترامپ در ماه اکتبر به دنبال ابتلا به این ویروس برای مدت سه روز دربیمارستان بستری شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала