پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد
پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به سوالات روس‌ها پاسخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود به سوالات شهروندان روسیه نیز پاسخ خواهد داد. امروز پنجشنبه (17 دسمبر) کنفرانس مطبوعاتی سالانه رئیس‌جمهور روسیه ساعت 13:30 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

این بار این کنفرانس به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا از طریق ویدیویی برگزار می‌شود، در آن برنامه «خط مستقیم با ولادیمیر پوتین» نیز شامل است، که در طی آن رئیس‌جمهور کشور به سوالات شهروندان روسیه پاسخ می‌دهد.

اطلاع حاصل شده است که خبرنگاران رسانه‌های فدرال و خارجی در مرکز تجارت جهانی در مسکو کار خواهند کرد. همکاران آنها از مناطق گوناگون روسیه امسال با رئیس‌جمهور از راه دور ارتباط برقرار می کنند: سایت‌هایی برای آنها در شهرهای تولا، سن پترزبورگ، روستوف روی دون، استاوپرول، نیژنی نووگورود، یکاترینبورگ، نووسیبیرسک و ولادیوستوک ایجاد شده است.

 در مجموع  774 خبرنگار در این کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهند کرد که 237 نفر از آنها در پایتخت کار خواهند کرد.

در جریان این رویداد، پوتین در اقامتگاه خود در نوو اوگاروو، واقع در حومه مسکو به سوالات پاسخ خواهد داد.

کنفرانس مطبوعاتی سال گذشته پوتین در 19 دسمبر برگزار شد و پانزدهمین کنفرانس مطبوعاتی متوالی سالانه وی بود. این کنفرانس مطبوعاتی 4 ساعت و 18 دقیقه به طول انجامید. برای اولین بار این شیوه ارتباط با خبرنگاران در سال 2001 آزمایش شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала