آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد
آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلمان از آمادگی خود برای تولید واکسن ضد کرونا به همکاری روسیه صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه و ینس اشپان، همتای آلمانی وی، در مورد تولید مشترک واکسن ضد بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا در اروپا گفتگو کردند. این مکالمه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انجام شد.

کوریای شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: کوریای شمالی واکسن ضد کرونای روسیه را خریداری کرد

موراشکو در مورد اثربخشی داروهای روسی و در مورد پلاتفرم آنلاین ، که شامل اطلاعاتی در مورد افراد واکسینه شده ، صحبت کرد. اشپان پاسخ داد که آلمان آماده است شرکت های محلی را برای تولید مشترک واکسن جذب کند. مذاکرات در این خصوص در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

 روسیه نخستین کشور جهان است که پیش از این واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت کرد. وزارت بهداشت روسیه این واکسن که را که  Sputnik V " " نامگذاری شده  و توسط مرکزتحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالی با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است، در تاریخ 11 آگست به ثبت رسانده بود. استفاده همگانی از این واکسن، در مسکو و برخی مناطق دیگر روسیه، در سطح محدود، دیگر آغاز شده است.

در حال حاضر دو واکسن علیه ویروس کرونا در روسیه ثبت شده است: Sputnik V و EpiVacCorona. واکسیناسیون با Sputnik V قبلاً آغاز شده است ، اما اولتر از همه ، واکسیناسیون برای افراد گروه خطر - معلمان ، پزشکان انجام می شود. واکسیناسیون در دو مرحله انجام می شود و مصونیت 42 روز پس از اولین تزریق ایجاد می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала