گینزبورگ از آغاز آزمایشات مشترک واکسن روسی کرونا همراه با آسترازنکا خبر داد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر گینزبورگ از آغاز آزمایشات مشترک واکسن روسی کرونا همراه با آسترازنکا خبر داد
 گینزبورگ از آغاز آزمایشات مشترک واکسن روسی کرونا همراه با آسترازنکا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر گینزبورگ، مدیر مرکز گامالیا روسیه از آغاز آزمایشات مشترک واکسن روسی همراه با آسترازنکا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گینزبورگ، مدیر مرکز گامالیا روسیه از آغاز آزمایشات مشترک واکسن روسی همراه با آسترازنکا خبر داده و گفت: "آزمایشات بالینی واکسن مشترک از سوی مرکز گامالیا و شرکت آسترازنکا  علیه ویروس کرونا آغاز شده است".

وی در جریان گفتگو با ولادیمیر پوتین که از طریق ویدئو کنفرانس در حال انجام بود گفت: "در آینده نزدیک، در واقع همین اکنون، آزمایشات بالینی آغاز می شود. تا آنجا که من تصور می کنم این به سرمایه گذاری زیاد و مدت زمان طولانی نیاز نخواهد داشت، به این دلیل ساده که دو سیستم فن آوری که واکسن AstraZeneca و Sputnik V بر روی آنها ایجاد شده است ، کاملاً شبیه یکدیگر هستند، بنابراین آن دسته از اجزای سازنده واکسن که در هر دو ماده گنجانده شده اند به راحتی سازگار هستند". 

امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز گامالی و شرکت آسترازنکا   - اسپوتنیک افغانستان
امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز گامالی و شرکت "آسترازنکا"

همچنین پاسكال سوريو، مدير عامل شركت آنگلو - سوئدی AstraZeneca گفت، تركيبي از واكسن های Sputnik V و AstraZeneca علیه ویروس کرونا انعطاف پذيری در برنامه واكسيناسيون را فراهم مي كند.

وی در جریان كنفرانس ويدئويی مربوط به امضای تفاهم نامه همچنین گفت: "من می خواهم به دانشمندان روسی موسسه گامالیا و همچنین صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در زمینه تولید اولین واکسن جهان علیه COVID-19 که اخیراً نه تنها یک واکنش ایمنی، بلکه همچنین اثربخشی و محافظت در برابر بستری شدن در بیمارستان را نشان داده است، تبریک بگویم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала