پذیرایی از ده هزار مهمان در عروسی با حفظ محدودیت های کرونایی در مالزی

© Fotolia / Eugeneluckyمرد 62 ساله مصری با زن 26 ساله مودل ملداویایی عروسی کرد
مرد 62 ساله مصری با زن 26 ساله مودل ملداویایی عروسی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محدودیت‌های کرونایی در مالزی اجازه حضور بیش از 20 نفر در جشن های خانوادگی را نمی‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که محدودیت های کرونا در مالزی حضور بیش از 20 نفر را در گردهمایی ها و جشن های خانوادگی اجازه نمی دهد، اما  یک زوج جوان در میان محدودیت‌های کرونایی به شیوه‌ای امن و مطمئن به بیش از 10 هزار نفر در مراسم عروسی خود خوش آمد گفتند.

صبح روز یکشنبه، 20 دسامبر، عروس و داماد در بیرون یک ساختمان بزرگ دولتی در جنوب کوالالامپور نشستند و از مهمانانی که به آرامی با مموتر‌های‌شان از جلوی آن‌ها عبور می‌کردند، پذیرایی کردند.

مهمان‌ها پنجره‌های موتر خود را بسته نگه داشته بودند و با رعایت فاصله اجتماعی از برابر عروس و داماد که به سوی آنها دست تکان می‌دادند، عبور می‌کردند.

مهمانان غذا هم خوردند. رسانه‌های مالزی می‌گویند مهمان‌ها بدون اینکه از موتر پیاده شوند، غذای‌های بسته‌بندی شده را از پنجره موتر تحویل گرفتند و محل را ترک کردند.

برگزاری چنین مراسمی برای هر فردی میسر نیست.

داماد جوان تنگکو محمد حافظ، فرزند یک سیاستمدار بانفوذ و وزیر سابق کابینه مالزی است که با دختری به نام اوشن آلاگیا ازدواج کرده است.

این جشن یک روز قبل از آن برگزار شد که پدر داماد در پرونده فساد 500 هزار دالری مقصر شناخته و به جریمه نقدی و 12 ماه زندان محکوم شد.

مالزی در حال حاضر با موج جدیدی از موارد  COVID-19 مبارزه می کند. به طور کلی، 92 هزار مورد مثبت کرونا در این کشور ثبت شده و بیش از 430 نفر در اثر این بیماری جان داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала