اف‌بی‌آی ایران را حملات سایبری متهم کرد

© AP Photo / Louis Lanzanoاف‌بی‌آی ایران را حملات سایبری متهم کرد
اف‌بی‌آی ایران را حملات سایبری متهم کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس فدرال امریکا مدعی است که ایران در حملات سایبری علیه مدیر این نهاد و همچنان برخی از مقام‌های انتخاباتی امریکا دخیل بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، پولیس فدرال امریکا مدعی است ایران در حملات سایبری علیه «کریستوفر ری» مدیر اف بی آی و چندین مقام انتخاباتی امریکا دخیل بوده است.

این افراد از جمله کسانی هستند که ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات امریکا را رد کرده‌اند.

این درحالی است که پیشتر هم «جان راتکلیف» مدیر آژانس اطلاعات ملی امریکا ایران را به تلاش برای اخلال در روند انتخاباتی امریکا متهم کرده بود. او در گفتگو با سی‌بی‌اس مدعی شده که اطلاعاتی در اختیار دارد که حاکی از مداخله کشورهای خارجی در انتخابات 3 نوامبر امریکا است.

پیش از این، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران از شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز خوشحالی کرده بود. به گفته وی، یکی از دلایل شکست این سیاستمدار «شکست جنگ اقتصادی» علیه تهران بود.

در 15 دسامبر مشخص شد که نامزد ریاست جمهوری امریکا از حزب دموکرات جو بایدن آرای انتخاباتی لازم برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را دریافت کرده است. ترامپ بارها از پذیرفتن شکست در انتخابات ریاست جمهوری امریکا خودداری کرده است. او معتقد است که بایدن در انتخابات "با اختلاف زیاد در هر شش ایالت متزلزل" شکست خورد و نتایج تقلب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала