روحانی: سرنوشت ترامپ بهتر از صدام نخواهد بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / هشدار رئیس جمهور ایران : اجازه نمی دهیم کسی در تنگه هرمز بی نظمی کند + ویدئو
هشدار رئیس جمهور ایران : اجازه نمی دهیم کسی در تنگه هرمز بی نظمی کند + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسن روحانی رئیس جمهور ایران، امروز چهارشنبه، اظهار داشت که سرنوشت ترامپ بهتر از سرنوشت صدام نخواهد بود، صدام و ترامپ دو مجنونی بودند که جنگ نظامی و اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "ایرنا"، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در جلسه هیات دولت گفت:" دولت همه توان خود را برای کاهش آثار جنگ اقتصادی از یکسو و پایان بخشیدن به تحریم‌های ظالمانه به کار خواهد گرفت. هر روزی که بتوانیم که تحریم را بشکنیم، اسرائیل، ارتجاع و تندروها را شکست داده‌ایم. این تحریم محصول اسرائیلی ها، مرتجعان و تندروهای آمریکا بود.هر روز که پشت آنها را به خاک بمالیم؛ خوشحال‌تر می‌شویم. "

Президент Ирака Саддам Хусейн - اسپوتنیک افغانستان
اخرین حرف صدام حسین: "مرگ به ایران"

وی ادامه داد: "دو موجود مجنون در تاریخ داشتیم که جنگ را بر مردم تحمیل کردند؛ یکی صدام بود و دیگری ترامپ. صدام جنگ نظامی و ترامپ جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کردند. ما در جنگ نظامی دست به دست هم دادیم، متفق، متحد و یکصدا بودیم و صدام را شکست دادیم و روزی را دیدیم که آن مجنون به دار آویخته شد. ترامپ هم سرنوشت بهتری از صدام نخواهد داشت."

روحانی تصریح کرد:" نگذاشتیم این جنگ اقتصادی به هدف خود برسد. همانطور که رهبری گفتند اثر تحریم را کاهش داده و باید از بین ببریم. بزرگترین هدف این بود که تحریم‌ها به هدف نرسد. هدف تحریم این بود که در همان سال اول به خیال خود پایان نظام را جشن بگیرند. "

روحانی "با اشاره به شکست آمریکا در مجامع بین‌المللی علیه ایران" بیان کرد:" دیدیم که آنها منزوی شدند. هر وقت به سازمان ملل و مجامع بین‌المللی آمدند، دوستان سنتی‌شان آنها را همراهی نکردند و اروپا هم حرف‌های آنها را نپذیرفت. نگذاشتیم تحریم به اهداف خود برسد هر چند که مردم را آزار داد و باید تلاش کنیم آثار تحریم را کاهش دهیم. "

وی اضافه کرد:" اینکه امسال بتوانیم رشد اقتصادی مثبت داشته باشیم، معنای آن کاهش اثر تحریم است. اینکه امسال تولید را افزایش دهیم، معنای آن کاهش آثار تحریم است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала