پاول دوروف بنیانگذار تلگرام از درآمدزایی به این کانال خبرداد

© Sputnik / Natalia Seliverstova پاول دوروف بنیانگذار تلگرام از درآمدزایی به این کانال خبرداد
 پاول دوروف بنیانگذار تلگرام از درآمدزایی به این کانال خبرداد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار پیام رسان تلگرام، در وبلاگ خود نوشت که از سال 2021 پیام رسان تلگرام به دلیل پرداخت توابع جدید درآمدزایی می شود.

به گزارش اسپوتنیک، پاول دوروف، بنیانگذار پیام رسان تلگرام، در وبلاگ خود گفت از سال 2021 پیام رسان تلگرام به دلیل پرداخت توابع جدید درآمدزایی می شود ، در حالی که خدمات فعلی رایگان و بدون تبلیغات باقی می مانند.

در آستانه رسیدن تلگرام به 500 میلیون کاربر فعال، پاول دورف در کانال خود اعلام کرد که برای ادامه‌ی فعالیت تلگرام و پرداخت هزینه‌ها قرار نیست مثل بنیان‌گذاران واتس‌اپ شرکت خود را بفروشیم ولی از 2021 وارد فاز درآمدزایی می‌شویم.

عملکرد جدید پیام‌رسان تلگرام معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عملکرد جدید پیام‌رسان تلگرام معرفی شد

به نوشته سیتنا، پاول دورف بنیان‌گذار تلگرام در کانالش نوشت که تلگرام به 500 میلیون کاربر فعال رسیده است لذا برای تامین هزینه‌ی سرورهای چند صد میلیون دلاری تلگرام در ماه، دو گزینه پیش روی است:

1-  فروش آن مثل واتس‌اپ که به فیسبوک فروخته شد؛ که این گزینه‌ی منتخب تلگرام نیست و نخواهد بود.

2 - کسب درآمد از محیط تلگرام؛ که از 2021 وارد فاز درآمدزایی می‌شویم.

 او خیال کاربران فعلی را راحت کرد و اعلام نمود که قابلیت‌هایی که در حال حاضر برای کاربران معمولی وجود دارد تا ابد رایگان باقی می‌ماند و خبری از تبلیغات نیست، اما یک سری قابلیت های جدید به تلگرام اضافه می‌شود که برای اکانت‌های تجاری یا پرمیوم بوده و باید برای آن پول پرداخت کنند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: همچنین قرار است بستری تبلیغاتی برای کانال‌ها فراهم کنیم تا ضمن درآمدزایی صاحب کانال، درصدی نیز به تلگرام برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала