واکسینه شدن بیش از 100 هزار نفر در آرژانتین با "اسپوتنیک V"

© REUTERS / Matyas BorsosA laboratory assistant holds a tube with Russia's "Sputnik-V" vaccine against the coronavirus disease (COVID-19) at the National Institute of Pharmacy and Nutrition in Budapest, Hungary, November 19, 2020.
A laboratory assistant holds a tube with Russia's Sputnik-V vaccine against the coronavirus disease (COVID-19) at the National Institute of Pharmacy and Nutrition in Budapest, Hungary, November 19, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بوئنوس آیرس- آرژانتین، بیش از 100 هزار به با "Sputnik V" واکسینه شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری Telam، بیش از 100 هزار نفر از تنها بوئنوس آیرس درخواست واکسیناسیون برای مقابله با ویروس کرونا با داروی روسی "Sputnik V" را داده اند.

مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین Sputnik V در مکزیکو - اسپوتنیک افغانستان
مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین "Sputnik V" در مکزیکو

آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین است که به طور رسمی واکسن «اسپوتنیک V» را در محدوده خود و بر اساس نتایج تحقیقات واکسن در روسیه ثبت کرد.

در همین حال صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در خصوص ثبت واکسن روسی ضد کرونای «اسپوتنیک وی»  توسط سازمان ملی کنترل دارو، محصولات غذایی و فناوری داروی آرژانتین اطلاع می دهد. آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین است که به طور رسمی واکسن «اسپوتنیک وی» را در کل محدوده اش ثبت می کند.

گفتنی است که روز قبل، روسیه 300 هزار دوز واکسن ویروس کرونا را به آرژانتین تحویل داد. گفته می شود که ابتدا کارگران پزشکی واکسینه می شوند. این کمپین قرار است هفته آینده آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала