کاخ سفید: ترامپ از بمب گذاری در نشویل مطلع شده است

© Fotolia / Karen Grigoryan کاخ سفید: ترامپ از بمب گذاری در نشویل مطلع شده است
 کاخ سفید: ترامپ از بمب گذاری در نشویل مطلع شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که رئیس جمهور ایالات متحده از بمب گذاری در نشویل مطلع شد که پلیس آن را "عمدی" خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌بی‌اس، «کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در واکنش به وقوع یک انفجار مهیب در شهر نشویل که به چندین ساختمان خسارات جدی وارد کرده و دست‌کم 3 نفر بر اثر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند، اعلام کرد که کاخ سفید آخرین تحولات مربوط به این حادثه را دنبال می‌کند و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در جریان امور قرار گرفته است.

کندون: عفو چهار تن از کارکنان شرکت بلاک واتر توهین به مردم عراق است - اسپوتنیک افغانستان
کندون: عفو چهار تن از کارکنان شرکت بلاک واتر توسط ترامپ توهین به مردم عراق است

سخنگوی کاخ سفید همچنین تأکید کرد که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط به حادثه نشویل به اطلاع ترامپ خواهد رسید.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که «جفری روزن» دادستان کل موقت آمریکا که از دیروز کار خود را در این سمت آغاز کرده است به زیردستان خود دستور داده که همکاری‌های لازم را با مقامات ایالت تنسی برای انجام تحقیقات درباره حادثه انفجار در شهر نشویل انجام دهند.

مقامات نشویل در ابتدا مدعی شدند که هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است، اما در ادامه اعلام شد که دست‌کم 3 نفر در این حادثه مجروح و در بیمارستان بستری شده‌اند.

پلیس تنسی نیز پس از انجام تحقیقات اولیه تأکید کرده است که این حادثه احتمالاً عمدی بوده و ابعاد آن پس از انجام بررسی‌های بیشتر با همکاری نهادهای فدرال از جمله اف‌بی‌آی مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала