بیت کوین باز هم رکورد زد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر بیت کوین باز هم رکورد زد
بیت کوین باز هم رکورد زد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیت کوین در ادامه رکوردشکنی هایش به 29 هزار دالر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش پورتال CoinMarketCap، که میانگین ارزش بیش از 20 صرافی را محاسبه می‌کند. ارزش بیت کوین با ثبت صعود 7.17 درصدی به 28 هزار و 944 دالر رسیده بود. ارزش این ارز دیجیتالی جهان دقایق قبل برای اولین بار به مرز 29 هزار دالر رسید.

ارزش بیت کوین در نیمه دوم ماه افزایش یافت. ارز دیجیتالی جهان از تاریخ 16 دسمبر سال 2017 میلادی به بالاترین ارزش خود 20.042 دالر رسیده بود و از آن زمان به بعد رکورد کشنی خود را ادامه داده است. روز یکشنبه، ارزش بیت کوین از 28 هزار دالر فراتر رفت و سپس در جریان هفته به 28 هزار و 395 دالر افزایش یافت.

منصور حسن‌اف کارشناس مستقل می‌گوید: امروز بیت کورین به بالاترین رکورد همیشگی خود یعنی به 29 هزار دالر رسیده است. رشد فعلی که با کاهش در ماه مارچ آغاز شد، در حال حاضر نسبت به سال 2019 دو برابر پیشی گرفته است. بازارهای سنتی همچنان رکوردهایی را نشان می‌دهند-بالاترین رکورد در شاخص های سهام، قیمت طلا و سایر دارایی‌ها است.

در تاریخ 27 دسمبر ارزش هر واحد بیت‌کوین برای اولین بار از زمان معرفی این ارز از 27 هزار دالر عبور کرد و رکورد تاریخی را شکست. در شب گذشته، ارزش بیت‌کوین به 26 هزار رسیده بود.

نخستین رمز ارز جهان یک سال پیش در سطح 7 هزار و 80 دالر معامله می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала