ولادیمیر پوتین سال نو را تبریک گفت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین سال نو را تبریک گفت
ولادیمیر پوتین سال نو را تبریک گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه سال نو میلادی را برای شهروندان روسیه و دیگر کشورهای جهان خوش باد گفت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، سال نو را به شهروندان روسیه تبریک گفته، افزود که سال 2020، مشکلات زیادی داشت اما روسیه به خوبی از آن عبور کرد.
آقای پوتین گفت: "سال گذشته در چنین روزی، ما و شما درعین حال تمام مردم جهان، آرزو و پلان‌هایی داشتند درحالیکه هیچ کس نمی‌دانستند که راه‌های دشواری را درپیش دارند. سال پر از مشکلات برای هر یک ما بود و بخصوص ما اعضای خانواده ما را ازدست دادیم."
درعین حال رئیس جمهور روسیه گفت که سال 2020 باجود مشکلاتی که داشت اما امیدها برای غلبه بر مشکلات نیز وجود داشت. افتخار می‌کنم بالای کسانیکه از خود انسانیت نشان دادند و دروقت مشکلات برای نیازمندان کمک کردند.
ولادیمیر پوتین افزود که سال را به خوبی سپری کردیم: "این سال را با وقار و باهم سپری کردیم، همانطور که شایسته یک قوم متحد است که سنتهای نیاکان خود را ارج می نهند."
رئیس جمهور روسیه گفت: "این ارزشها، شجاعت و پاسخگویی در قلب ما، در شخصیت و عملکرد ما وجود دارد."
ازسوی هم وی درباره برگزاری هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی علیه فاشیزم گفت: "به کسانیکه در راه وطن جان دادند، نسل شجاعی که رژیم فاشیزم را شکست دادند، نگاه می کنیم. با وجود همه چیز، ما وظیفه مقدس فرزندی خود را انجام دادیم - 75 سالگرد پیروزی بزرگ را جشن گرفتیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала