بهترین مکان‌ها در جهان برای استراحت در سال 2021

عضو شوید
مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، لیست کاملی از بهترین مکان‌ها در سال 2021 با توجه به سرویس مسافرتی آنلاین Skyscanner (اسکای‌اسکنر)، منتشر شده که مناسب ترین مکان‌ در جهان برای تعطیلات خلوت، مجمع الجزایر استرالیا شناخته شده است.

خاطرنشان می گردد که ما در مورد مجمع الجزایر Houtman-Abrolios صحبت می کنیم که در اقیانوس هند در سواحل غربی استرالیا، واقع شده که زنجیره ای از 122 جزیره متصل به صخره های مرجانی است.

بر اساس داده های اسکای اسکنر، هیچ راهی برای اجاره ویلا در این جزایر وجود ندارد و میله کردن در قلمرو آنها به موجب قانون ممنوع است.

 برای رسیدن به این محل زیباه، گردشگران نیاز به اجاره قایق یا خرید تور با هواپیما را دارند.

 به علاوه، همانطور که کارشناسان متذکر می شوند، گاهی اوقات قایق های دارای مسافر مجوز شب نشینی در سواحل مجمع الجزایر را بدست می آورند.

به گفته خبر نگاران، Houtman-Abrolios (هوتمن ابرولوس)، به دلیل داشتن آبهای فیروزه ای، سواحل ماسه ای سفید و حیات دریایی غنی شناخته شده است و اغلب از آن به عنوان "جزایر گالاپاگوس اقیانوس هند" یاد می شود.

این مجمع الجزایر همچنین مورد علاقه‌مندان ماهیگیری و عکاسی از حیات وحش است، زیرا سالانه بیش از دو میلیون پرنده از 35 گونه مختلف در آنجا لانه می کنند.

علاوه بر این، دلفین ها، نهنگ ها و شیرهای دریایی در این منطقه نیز زندگی می کنند.

پیش از این در ماه نوامبر، کارشناسان مجله نشنال جئوگرافیک بهترین کشورهایی که ارزش بازدید برای گردشگران را در سال 2021 دارند، رتبه بندی کردند.

بدین ترتیب گرینلند، قطب جنوب، دومنیکا، جورجیا، آرژانتین و ترکیه محبوب ترین ها در رده خوشگذرانی قرار گرفتند، در حالی که انگلیس، پرتغال، جزیره گوام، نیومکزیکو (ایالات متحده آمریکا)، اسپانیا، کوریای جنوبی اوکلاهاما (ایالات متحده آمریکا) و چین در عرصه فرهنگ و تاریخ برنده شدند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала