بشریت در جهان تنها نیست

© Flickr / Beckieبشریت در کیهان تنها نیست
بشریت در کیهان تنها نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسبق مدیر سابق CIA درباره "بشقاب پرنده" اظهار نظر نموده گفت که بشریت تنها نیست.

جان برنان اظهار داشت: تصور اینکه انسانها در جهان تنها هستند ، "متکبر و مغرور" خواهد بود. رئیس سابق آژانس اطلاعاتی درباره ویدیوهای بشقاب پرنده اخیراً طبقه بندی نشده در ایالات متحده اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل می نویسد، جان برنان ، مدیر سابق سازمان سیا امریکا، که از سال 2013 تا 2017 رئیس  CIA در زمان باراک اوباما خدمت می کرد ، به لیست کسانی که احتمال می دهند حیات در خارج از زمین وجود دارد ، پیوست. وی  به صراحت اعلام کرد که احتمال وجود اشکال زندگی بیگانه را رد نمی کند.

اسرار بشقاب های پرنده افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
اسرار بشقاب های پرنده افشا شد

برنان به تاریخ 16 دسامبر در گفتگوها با تایلر گفت: "زندگی از چند جهت تعریف می شود." "من فکر می کنم که کمی عقیم و مغرورانه است که ما باور کنیم هیچ شکل دیگری از زندگی در کل جهان وجود ندارد."

برنان ادامه داد: "اما من فکر می کنم ، برخی از پدیده های که در شرف دیدن آنها هستیم هنوز غیرقابل توجیه باقی مانده اند و ممکن است در واقع نوعی باشند ، که نتیجه چیزی بود که ما هنوز نمی فهمیم و ممکن است شکل دیگری زندگی را باخود داشته باشند. "

با این حال ، نظرات وی این عقیده را تأیید می کند که حیات می تواند جایی غیر از زمین باشد.

در ماه اپریل ، وزارت دفاع ایالات متحده سه فیلم را که بین سالهای 2004 و 2015 فیلمبرداری شده بود ، نمایش داد که اهداف هوایی ناشناخته ای را نشان می دهد که هنوز توضیحی برای آنها پیدا نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала