زندگی موجودات با تمدن در کهکشان ها مرده است

© Photo / ESA/Hubble&NASAزندگی موجودات با تمدن در کهکشان ها مرده است
زندگی موجودات با تمدن در کهکشان ها مرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محققین بعد از یک سلسله معلومات به این نتیجه رسیدند که بیگانگان زنده با تمدن های پیشرفته کهکشان ها در حال مرگ هستند.

به گزارش اسپوتنیک، تحقیقات نشان می دهد کهکشان راه شیری مملو از بیگانگان مرده ای است که توسط دانش و تکنالوژی خود "نابود شده اند".

مطالعه جدید زمان تقریبی تشکیل زندگی بیگانگان در کهکشان - هشت میلیارد سال پس از تشکیل کهکشان راه شیری - را محاسبه کرده است. محققین به این نظر اند، به دلیل که ما با نمایندگان تمدن های فرازمینی ارتباط برقرار نکرده ایم ، مردن بیشتر آنهاست.

کشف یک کهکشان باستانی در اعماق راه شیری - اسپوتنیک افغانستان
کشف یک کهکشان باستانی در اعماق کهکشان راه شیری

کهکشان راه شیری ممکن است خانه تمدن های بیگانه باشد، اما طبق تحقیقات جدید، احتمال مرگ اکثر آنها بسیار زیاد است - و پیشرفت خود منجر به مرگ آنها شده است.

این ادعا از سوی محققین آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا، انستیتوت تکنالوژی کالیفرنیا و مکاتب عالی سانتیاگو مفکوره ار ابراز کرده اند که پیشرفت در علم و تکنالوژی بالاخره منجر به تخریب تمدن ها می شود و از آنجا که انسان ها هنوز در خارج از سیاره ما تماس برقرار نکرده اند ، دانشمندان اکنون فکر می کنند آنها پاسخی برای این سوال دارند که چرا این اتفاق افتاده است.

در این مطالعه آمده است: "ما دریافتیم كه خود تخریب بالقوه بر میزان زندگی هوشمند كهكشان بسیار تأثیر می گذارد." "اگر زندگی هوشمند احتمالاً خودش را نابود کند، تعجب آور نیست که زندگی هوشمندانه دیگری در جاهای دیگر کم است یا هیچ نیست."

کیهان - اسپوتنیک افغانستان
کشف کهکشان های دوگانه

محققین همچنین متذکر می شوند که اگر موجود عاقل در جایی دیگری از کهکشان وجود داشته باشد ، "بسیار جوان است که قابل مشاهده نیست" و بسیار دور از زمین است تا بتوان آن را شناخت.

با این همه، طبق تحقیقات جدید، نسخه قدیمی به ویژگیهای تکامل یافته ستاره های کهکشان ما، مانند کشف ابرنواخترها و سیارات فراخورشیدی توجه نمی کند.

این تیم همچنین احتمال زندگی در محیط های پری بیوتیک ، چارچوب های زمانی مختلف بالقوه برای تکامل بیولوژیکی و احتمال از بین رفتن خود زندگی پیچیده را بررسی کرد.

باید افزود که زندگی موجود عاقل ممکن است در کهکشان راه شیری معمول باشد، اما موقعیت زمین منطقه ای نیست که زندگی بیگانگان در آن واقع شده باشد. محققین تشخیص کرده اند که اگر موجودات بیگانه وجود داشته باشند ، آنها فقط 13000 سال نوری از مرکز کهکشان ما فاصله دارند ، در حالی که زمین و منظومه شمسی حدود 25000 سال نوری با ما فاصله دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала