سیاستمدار روس: آمریکا سلیمانی را کشت چون اوجایی در نظام جدید جهانی آمریکا نداشت

© Photo / IRNAافشای طرح ترور سردار سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس
افشای طرح ترور سردار سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دوما و سیاستمدار روسیه در اظهاراتی گفت، ژنرال ایرانی قاسم سلیمانی یک سال پیش توسط نیروهای آمریکایی کشته شد چون وی حاضر نبود نظم جدید جهانی که توسط واشنگتن تحمیل شده است را بپذیرد.

 به گزارش اسپوتنیک،  دیمیتری سابلین، نماینده دوما و سیاستمدار روسیه امروز یکشنه ، در همین راستا اظهار داشت: این اقدام از بین بردن شخصیت بود، از بین بردن افرادی که شبیه دیگری نیستند و آمادگی ندارند زیر بار یکسان شدن بروند و از آن متنفرند. سردار سلیمانی یک جنگجو و انسان واقعی بود، کسی که واقعا پای حرفش می ایستاد، استراتژیست برجسته ای بود و می دانست چگونه عملیات های تخصصی را سازماندهی کند. تنها هدف وی خدمت به کشورش بود. نظرات محترمانه ای درباره وی از فرماندهان روسیهدر سوریه شنیدم."

افشای نقش جنرال سلیمانی در تصمیم پوتین برای آغاز عملیات در سوریه   - اسپوتنیک افغانستان
افشای نقش جنرال سلیمانی در تصمیم پوتین برای آغاز عملیات در سوریه

به گفته وی، نظم جهانی، که سعی می کنند بر ما تحمیل کنند باید عاری از این شخصیت ها باشد.

این مقام روس افزود:" سال 2020 با ترور سردار سلیمانی آغاز شد و با تخریب بناهای یادبود ژنرال لی و دیگر بزرگان آمریکایی که در که در سیاست کلی جایی نداشتند، ادامه یافت. 

این سیاستمدار روسی خاطر نشان کرد، به گفته بسیاری ترور سلیمانی یکی دیگر از موارد زیر پاگذاشتن قوانین بین المللی و کمک مستقیم به گروه های تروریستی در سوریه و عراق است که سردار ایرانی سرسختانه با آنها مبارزه می کرد.

وی در انتها بیان داشت:" اگر می خواهیم آزاد بمانیم، باید آماده جنگ برای کشور و آزادی خود باشیم. خدا را شکر، روسیه افرادی که آماده خدمت به کشور هستند و برای او می جنگند را حفظ کرده و می کند. همان گونه که سردار قاسم سلیمانی برای کشورش جنگید، که امروز در کمال احترام از او یاد می کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала