طرح جدید آمریکا برای وارد آوردن فشار بر سوریه

© AP Photo / Baderkhan Ahmadطرح جدید آمریکا برای وارد آوردن فشار بر سوریه
طرح جدید آمریکا برای وارد آوردن فشار بر سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ایالات متحده برای سوریه جهت بحث در مورد وارد آوردن هرچه بیشتر فشار بر مقامات سوری، قصد دارد به کشور های اردن و امارات متحده عرب سفر کند

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در بیانیه ای گفت ، جوئل ریبرن ، فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه ، از 4 تا 7 جنوری از امارات و اردن دیدار خواهد کرد.

بانک مرکزی سوریه از سوی امریکا تحریم شد - اسپوتنیک افغانستان
بانک مرکزی سوریه از سوی امریکا تحریم شد

خاطر نشان می‌گردد که "فرستاده ویژه ریبرن بر اهمیت تلاش های مشترک برای دستیابی به یک راه حل دائمی ، صلح آمیز و سیاسی برای مناقشه سوریه مطابق با قطعنامه 2254 برجام تأکید خواهد کرد".

در بیانیه وزارت امور خارجه ایالات متحده آمده است که نماینده ویژه این کشور همچنین بر تعهد آمریکا برای همکاری با شرکای بین المللی برای وارد آورن فشار اقتصادی و سیاسی بر دولت بشار اسد و کسانی که به او کمک می کنند ، تأکید خواهد کرد

ایالات متحده ، بار ها بشار اسد رئیس جمهور سوریه را به نقض حقوق بشر متهم نموده است، در حالی کهمقامات سوریه این موضوع را انکار می کنند.

 جنگ داخلی سوریه از ماه مارچ 2011 آغاز شده و طی سال‌های گذشته با صدها هزار قربانی، آوارگی دست‌کم نیمی از جمعیت کشور، و خسارت‌های شدید وارد شده به شماری از مراکز اقتصادی، شهری و مناطق باستانی سوریه، ادامه پیدا کرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала