کمبود سردخانه ؛ چالش بزرگ برای ایالت کالیفرنیا

© Depositphotos.com / Photographee.euکمبود سردخانه ؛ چالش بزرگ برای ایالت کالیفرنیا
کمبود سردخانه ؛ چالش بزرگ برای ایالت کالیفرنیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کالیفرنیا، سومین ایالت بزرگ امریکا به دلیل افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا به کمبود سردخانه مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CTV News، مگدا مالدونادو، مالک یکی از تشیع جنازه ها در لس آنجلس در این خصوص می گوید: "من 40 سال است که در بخش تشییع جنازه کار می‌کنم، اما هرگز این را فکر نکرده بودم که روزی مجبور خواهم شد به خانواده ها بگویم جایی برای بستگان شما وجود ندارد".

А медицинский персонал принимает участие в подготовке к возможной вспышке опасного коронавируса MERS - اسپوتنیک افغانستان
نظر امریکا در مورد منشا ویروس کرونا

این شبکه تلویزیونی می افزاید که کارمندان این بخش حالا مجبور اند که در حداقل 30 بار اجساد را بیرون کنند، شش برابر بیشتر از گذشته.

مدیر اجرایی انجمن خانه های تشییع جنازه کالیفرنیا تاکید دارد که این ایالت در کل روند دفن و سوزاندن اجساد، از جمله مومیایی کردن و گرفتن اسناد ضروری آن را کند کرده است. قبلا سوزاندن بدن یک یا روز طول می‌کشید، حالا این روند می‌تواند بیش از یک هفته طول بکشد.

بربنیاد گزارش دانشگاه جان هاپکنز، در 24 ساعت گذشته در سراسری امریکا نزدیک به 300 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از زمان شروع کرونا تاکنون بی سابقه بوده است. همچنان شمار مبتلایان از مرز 20 میلیون نفر گذشته است. تاکنون 350 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала