انتقام ترور سردار سلیمانی از کاخ سفید

© Flickr / Patcardطیاره Boeing 777
طیاره Boeing 777 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افراد ناشناس تهدید کردند که در انتقام از ترور سردار سلیمانی با طیاره به ساختمان کاپیتول حمله خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه خبری سی‌بی‌اس امریکا صبح روز چهارشنبه گزارش داد که چند کنترل کننده ترافیک هوائی در نیویارک روز دوشنبه تهدیدی را در سیستم‌های رادیویی خود شنیده‌اند که در آن گفته شده است که چهارشنبه طیاره به سوی ساختمان کنگره به پرواز در خواهد آمد و انتقام ترور سردار سلیمانی گرفته خواهد شد.

افشای طرح ترور سردار سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس  - اسپوتنیک افغانستان
درخواست بازداشت قاتلین سلیمانی از طریق انترپول

بر اساس گزارش سی‌بی‌اس، مشخص نیست که این پیام تهدیدی را چه کسی ارسال کرده است. این در حالی است که مقامات امریکا این تهدید را واقعی توصیف نکرده و در حال بررسی چگونگی نفوذ به فرکانس‌های کنترل کننده ترافیک هوائی هستند.

این کانال تلویزیونی عبارات شنیده شده توسط ناظرین ترافیک هوائی نیویارک در روز دوشنبه را به این شکل نقل کرد: روز چهارشنبه ما با طیاره به داخل کاپیتول پرواز می‌کنیم. انتقام سلیمانی گرفته می‌شود.

کارشناسان گفته‌اند که نفوذ به سیگنال‌های کنترل پرواز نگران کننده بود چون آن می‌تواند بر دستورالعمل‌های پیلوتان درباره چگونگی و مکان پرواز تاثیر بگذارد.

منابع به سی‌بی‌اس نیوز گفته‌اند که این پیام ارسال شده به ترافیک هوائی، سبب شده تا هرگونه تهدید یا مسیر انحراف پرواز را به سرعت بررسی و گزارش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала