توصیه کارشناسان برای جلوگیری از تشنج روحی

© Depositphotos.com / Mr.Siriwat Nakhaتشنج روحی
تشنج روحی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان مشوره داده اند که چطور میتوان در شرایط پاندمی از تشنج روحی جلوگیری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پذیرش شرایط به شما کمک می کند تا با تشنج روحی ناشی از ویروس کرونا کنار بیایید و اکنون عدم اطمینان به یک امر عادی مبدل شده است که باید آنرا بپذیریم.

"ضد انعطاف پذیری" یکی از مهمترین مفاهیم امروزی در روانشناسی است. خانم کریستینا ایواننکو، دکتر علوم روانشناسی، مربی تجارت گفت: این توانایی نمایش واکنش به عدم اطمینان از طریق تقویت است. وی خاطرنشان کرد، امسال مشابه به آموزش بزرگ در این زمینه است.

مرض روحی - اسپوتنیک افغانستان
تخم مرغ به کسانی که تکلیف روحی دارند، مفید است

خانم ایواننکو توضیح داد: "سه نوع سیستم وجود دارد. اول ، عدم اطمینان و تلاطم خراب می شود، دوم پایدار می ماند. سیستم های سوم - ضد شکنندگی - فقط بهتر و بهتر می شوند، و اکنون روش خوبی برای استفاده از شرایط برای افزایش تحمل به عدم اطمینان است".

به گفته وی ، مردم موقعیت های نامشخص را دوست ندارند،  بلکه به اطلاعات و پیش بینی نیاز دارند. با این همه، ما باید با این واقعیت کنار بیاییم که عدم اطمینان یک امر عادی جدید است، و نه تنها با توجه به وضعیت ویروس کرونا. این به یک شرایط جدید تبدیل شده است که نه تنها باید تحمل شود، بلکه باید پذیرفته شود، در غیر آن زندگی راحت غیرممکن است.

دیمیتری لئونتیف رئیس آزمایشگاه بین المللی روانشناسی می گوید: "برای کاهش استرس، اولتر از همه، نباید منتظر پایان سریع آن بود، بلکه به نوعی با زمستان طولانی قطبی هماهنگ شد و اساساً به خود و عزیزان اعتماد کرد" .

به گفته وی، حین حکمروائی ویروس کرونا، سوال اعتماد به شدت مطرح می شود: وقتی خود را نمی شناسیم و دیگران هم نمی دانند به چه کسی و به چه چیزی می توانیم اعتماد کنیم؟

لئونتیف نظر خود را بیان کرده گفت: دکتران از نظر اعتماد در سطر اول هستن ، اما آنها نیز چیز زیادی نمی دانند و صادقانه آن را اعتراف می کنند. ما باید به این واقعیت عادت کنیم، حالا شرایط ایجاد شده که هیچ کس نمی تواند دستور العمل های کاملاً درست را به ما بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала