ناپدید شدن یک هواپیمای بوینگ پس از 4 دقیقه پرواز از جاکارتا

© AP Photo / Ted S. Warrenناپدید شدن یک هواپیمای بوینگ پس از 4 دقیقه پرواز از جاکارتا
ناپدید شدن یک هواپیمای بوینگ پس از 4 دقیقه پرواز از جاکارتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک هواپیمای بوینگ پس 4 دقییقه پرواز از میدان هوایی جاکارتا ناپدید شد. 

به گزارش اسپوتنیک، بر پایه داده های Flightradar24، یک هواپیمای بوئینگ 737-500 Sriwijaya Air که از جاکارتا برخاسته بود، پس از 4 دقیقه از رادار ناپدید شد.

سرویس جستجو و نجات اندونزی می گوید، که آنها پس از قطع ارتباط با پرواز Sriwijaya Air که از جاکارتا پرواز کرده بود، عملیات جستجو را آغاز کرده است.
بر پایه این گزارش، هواپیمای شر کت هواپیمایی Sriwijaya Air اندونیزیا ارتباط خود را در مسیر جاکارتا به پونتیاناک با مرکز از دست داده است.
این سرویس گفت: "سیگنال ADS-B از پرواز SJ182 در 07.40.27 UTC (ساعت 10.40 به وقت مسکو) گم شد. هواپیما از جاکارتا به پونتیاناک اندونیزیا پرواز در حال پرواز بود.
به گفته وی، در کمتر از یک دقیقه هواپیما بیش از 10 هزار فوت ارتفاع از دست داد. این اتفاق 4 دقیقه پس از پرواز از جاکارتا رخ داد.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، هواپیمای گمشده از نوع بوئینگ 737-500 «کلاسیک» است که اولین بار در می سال 1994 به پرواز درآمد. 

به گزارش روزنامه اندونزیایی «ریپابلیک»، این هواپیما 59 مسافر داشته است.

خطوط هوایی سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع‌آوری اطلاعات پیش از انتشار بیانیه است. 

رسانه‌های محلی با انتشار تصاویری نوشته اند، که تیم‌های جستجو و نجات قطعاتی را از خلیج اندونیزیا یافته‌اند که گمان می‌رود متعلق به هواپیما باشد. مقام‌های رسمی هنوز فرو افتادن هواپیما را تأیید نکرده‌اند.

رتباط کنترل کنندگان با بوئینگ 737-500 شرکت هواپیمایی اندونزیایی سریویجای ایر قطع شده است. بیش از 50 مسافر در آن بودند. بر اساس گزارش رسانه ها ، در منطقه سقوط ادعا شده لاشه هواپیما و همچنین اعضای بدن را پیدا کرد.
دنیس تتیوشین ، وابسته مطبوعاتی سفارت روسیه در جاکارتا گفت، که تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد احتمال حضور روس ها در هواپیمای شرکت هواپیمایی Sriwijaya Air وجود ندارد.
خبرگزاری شینهوا به نقل از تلویزیون محلی خاطرنشان کرد، که ناخدای کشتی گارد ساحلی به کانال تلویزیونی درباره پیدا شدن لاشه هواپیما اطلاع داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала