واکنش پسر ترامپ به بسته شدن صفحات اجتماعی پدرش

© AP Photo / J. Scott Applewhiteواکنش پسر ترامپ به بسته شدن صفحات اجتماعی پدرش
واکنش پسر ترامپ به بسته شدن صفحات اجتماعی پدرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از بسته شدن اکانت‌های ترامپ، پسر وی گفته است که همه جهان بالای امریکا می‌خندد.

به گزارش اسپوتنیک، پسر دونالد ترامپ، در واکنش به بسته شدن حساب توییتر رئیس جمهور امریکا گفته است که تمام جهان بالای ایالات متحده می‌خندد و آزادی بیان در این کشور مرده است.

Президент США Дональд Трамп во время выступления в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
توییتر حساب کاربری ترامپ را برای همیشه مسدود کرد

ترامپ جونیور در توییتر خود نوشت: "دنیا به امریکا می خندد، و مائو، لنین و استالین لبخند می زنند. آیا شرکت های بزرگ فناوری قادر به سانسور رئیس جمهور هستند؟ آزادی بیان مرده و توسط چپ گرایان قدرتمند کنترل می شود."
واکنش او درحالیست که شبکه اجتماعی توییتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا را برای همیشه مسدود می‌کند.

در پیام شبکه اجتماعی توییتر دراین رابطه آمده است: «پس از بررسی دقیق توییت‌های اخیر از حساب realDonaldTrum @ زمینه‌ی که پیرامون آنها، خطر تحریک بیشتر به خشونت وجود دارد ، این حساب را برای همیشه مسدود کردیم.»
توییتر خاطرنشان ساخت که هیچ حساب کاربری بالاتر از قوانین نیست و از این سیستم عامل نمی توان برای تحریک به خشونت استفاده کرد.
این شبکه اجتماعی اضافه کرده است: با توجه به وقایع وحشتناک اخیر، ما روز روشن کردیم که تخلفات تازه از قوانین توییتر می‌تواند به طور بالقوه به چنین اقدامی منجر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала