سوخت گیری هواپیماهای روسی در هوا با سرعت 700 کیلومتر در ساعت + ویدیو 

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoسوخت گیری هواپیماهای روسی در هوا با سرعت 700 کیلومتر در ساعت + ویدیو 
سوخت گیری هواپیماهای روسی در هوا با سرعت 700 کیلومتر در ساعت + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه ویدیوی مهیجی از سوخت گیری هواپیماهای این کشور در هوا با سرعت 700 کیلومتر در ساعت را نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، خلبانان منطقه نظامی مرکزی روسیه بر روی جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی تسلط بر یکی از سخت ترین عناصر آموزش پرواز را در طول شبانه روز و در ارتفاع حدود 4500 متر نشان دادند.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، خلبانان هواپیماهای تاکتیکی هواپیمایی منطقه نظامی مرکزی یکی از دشوارترین انواع آموزش پرواز را در آسمان اورال - سوخت گیری دوباره در هوا در روز و شب را به پایان رساندند.

در طول مأموریت ها، هواپیماهای رهگیر مافوق صوت MiG-31BM، جنگنده بمب افکن Su-34 و هواپیماهای شناسایی Su-24MR در ارتفاع حدود 4500 متر و سرعت تا 700 کیلومتر در ساعت تمرین نزدیک شدن به موقعیت شروع و به تدریج نزدیک شدن به سنسور مخروط مخزن را انجام دادند و IL-78 ، با آن متصل شد و سپس سوخت گیری کرد.

همزمان، دو هواپیما سوخت گیری را از تانکر انجام دادند. فاصله بین آنها حدود 20 متر بود. در کل، در طول شیفت پرواز ، حدود 30 پرواز انجام شد.

در این پروازها حدود 20 هواپیما و 300 نفر از پرسنل نظامی از کارکنان پرواز و مهندسان حضور داشتند. سوخت گیری در هوا یکی از سخت ترین عناصر آموزش پرواز به حساب می آید. افزایش دامنه اشتغال رزمی هواپیمایی بدون فرود اضافی در میدان هوایی ها ضروری است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала