پلوسی: ترامپ «نوکر پوتین» است

© AFP 2023 / Eric Baradat پلوسی: ترامپ «نوکر پوتین» است
 پلوسی:  ترامپ «نوکر پوتین» است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده را «نوکر و بنده پوتین» خواند و اظهار داشت که روسیه شواهد و مدارکی علیه ترامپ در اختیار دارد .

به گزارش اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره گیری آمریکا را نوکر و "آله دست" رئیس جمهور روسیه نامید و گفت، احتمال دارد ولادیمیر پوتین مدارک و شواهدی علیه ترامپ را در اختیار دارد.

 پلوسی در مصاحبه ای با CBS گفت: "من نمی دانم روس ها درباره رئیس جمهور ترامپ اطلاعاتی حاوی مدارک شخصی، سیاسی،  مالی وغیره را در اختیار دارند، در غیر آن هیچ توضیح دیگری برای اینكه رئیس جمهور آمریكا تا این حد "غلام و نوکر" باشد، حد وجود ندارد.

 نانسی پلوسی: از موهای ترامپ می گیرم و از کاخ سفید بیرونش می کنم - اسپوتنیک افغانستان
نانسی پلوسی: از موهای ترامپ می گیرم و از کاخ سفید بیرونش می کنم

وی همچنین ترامپ را یک فرد "دیوانه، نامتعادل و خطرناک" خواند و ابراز عقیده کرد که باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت: "متاسفانه ، مردی كه قوه مجریه را اداره می كند، یك رئیس جمهور دیوانه ، نامتعادل و خطرناك است. چند روز دیگر طول خواهد كشید تا بتوانیم از خود در برابر وی دفاع كنیم. اما او كاری چنان عمل جدی را مرتکب شده است كه تعقیب کیفری علیه وی مورد نیاز است".

 پلوسی از ترامپ به عنوان «تهدیدی فوری» یاد کرده و بر لزوم برکناری وی در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

رئیس مجلس نمایندگان از آمادگی قانون‌گذاران دموکرات برای آغاز روند استیضاح مجدد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، دموکرات‌ها تاکید کرده‌اند که چنانچه «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری امریکا برای برکناری ترامپ وارد عمل نشود، تلاش برای استیضاح وی را تشدید خواهند کرد.

مدت هاست که دموکرات ها ترامپ را به "توطئه" با روسیه متهم می کنند. کاخ سفید و کرملین بار ها این اتهامات را رد کرده اند. رابرت مولر ، دادستان ویژه ، كه تحقیقات دو ساله وی توسط وزارت عدلیه آمریكا در سال 2019 پایان یافت ، همچنین هیچ مدرکی درباره "تبانی ترامپ با روسیه" را پیدا نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала