کشته شدن یک نظامی امریکایی در کویت

© AP Photo / Laurent Reboursکشته شدن یک نظامی امریکایی در کویت
کشته شدن یک نظامی امریکایی در کویت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی مرکزی ارتش امریکا از مرگ یک نظامی خود در کویت بر اثر سانحه رانندگی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.

ارتش امریکا تابستان به عراق، کویت و افغانستان نیرو می فرستد - اسپوتنیک افغانستان
ارتش امریکا تابستان به عراق، کویت و افغانستان نیرو می فرستد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ارتش امریکا روز سه شنبه از کشته شدن یک نظامی و خود و زخمی شدن 2 تن دیگر در کویت خبر داد.

 به نوشته وبگاه «میلیتری» سرهنگ «آرماندو هرناندز» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه خود مدعی شده که این  نظامی در یک سانحه رانندگی با یک خودرو کشته شده است. ارتش آمریکا  به دلایل امنیتی تاکنون به هویت این فرد اشاره‌ای نکرده است. دو نظامی دیگر آمریکا نیز در جریان این حادثه زخمی شدند. سرهنگ هرناندز مدعی شده که دو نظامی مجروح شده حال مساعدی دارند.

تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه افشا نشده و تنها اعلام شده این حادثه ساعت 8 صبح دوشنبه به وقت محلی رخ داد. سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا گفته که تحقیقات در این زمینه در دست بررسی است.

 این در حالی است، که ماه سپتامبر یک نظامی ارشد نیروی هوایی آمریکا  به نام «جیسون کیافان» در کویت کشته شد. آمریکا در آن زمان نیز مدعی شد که این نظامی ارشد حین رانندگی بیرون از «پایگاه هوایی السالم» در کویت کشته شد.

یادآوری می کنیم، که ارتش آمریکا طی روزهای گذشته تمرین‌های نظامی را در کویت انجام داد و نیروهای آمریکایی همراه با واحدهای زرهی کویت تمرین‌های مشترکی برگزار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала