فاش شدن جزئیات یورش امریکا به روسیه 

© Photo / Public domain/Robert Sullivanفاش شدن جزئیات یورش امریکا به روسیه 
فاش شدن جزئیات یورش امریکا به روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی هوایی ایالات متحده جزئیات تمرین برای یورش به روسیه را فاش کرد.

روش نابودی ناو هواپیمابر نیروی دریایی امریکا در ساحل های روسیه - اسپوتنیک افغانستان
روش نابودی ناو هواپیمابر نیروی دریایی امریکا در ساحل های روسیه

به گزارش اسپوتنیک، در اگوست سال 2020، نیروی هوایی ایالات متحده روش های احتمالی بکار گیری از بمب افکن های راهبردی پنهان، به ویژه B-2 Spirit، برای انجام «یورش عمیق در برابر هدف دشمن» را که احتمالاً مربوط به روسیه یا چین است، مطالعه کرد. جزئیات تمرینات نظامی برگزار شده و برنامه ریزی شده توسط The Drive فاش شده است.

طوری که تئودور الیس سرگرد نیروی هوایی ایالات متحده به نشریه امریکایی گفت، در رویداد ماه اگوست که در پایگاه نیروی هوایی انگلین در فلوریدا برگزار شد، افزون بر B-2 Spirit ، جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II و پهپاد پنهانی RQ-170 Sentinel  نیز درگیر بودند.

به گفته این افسر، در ماه نوامبر،  نیروی هوایی ایالات متحده منهدم کردن اهداف پدافند هوایی دشمن (AA) را تمرین کرد که به ویژه شامل استفاده از هواپیمای EC-130H قطب نما و یک جنگنده F-15E Strike Eagle مجهز به سیستم هشدار فعال بود.

سرگرد خاطرنشان كرد، كه در ماه می نيروي هوايي آمريكا يک جت جنگنده نسل چهارم اصلاح شده F-15EX Advanced Eagle را به آلاسكا تحويل خواهد داد كه آزمايش های عملياتي برای آن برنامه ريزی شده است. این افسر افزود، که هواپیما برای پاسخگویی به چالش های "چالش برانگیزترین سناریوهای تئاتر هند و اقیانوس آرام" طراحی شده است.

این روزنامه نتیجه گیری می کند و می گوید: "این اقدامات برای مقابله با قدرت بزرگ همچون چین بسیار مهم است تا نیروی هوایی آمریكا را در خط مقدم نگه دارد".

یادآوری می کنیم، که در دسامبر سال 2020 ، Defence Blog گزارش داد، که نیروی هوایی ایالات متحده رزمایش پرچم زمرد را در پایگاه انگلین انجام داده است  و در طی آن، به ویژه  انهدام تجهیزات نظامی روسیه، مانند سیستم راکتی ضد هوایی S-400 (SAM)، یک جنگنده بمب افکن مافوق صوت Su-34 و یک تانک  T-72  انجام شد.

در سپتامبر 2019 ، فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده در اروپا ، جفری هریگان اعلام کرد، که پنتاگون برنامه ای برای عبور از دفاع هوایی چند لایه از منطقه کالینینگراد دارد. در اگوست 2018 او همچنین ادعا کرد، که طی یک سال و نیم گذشته ، ایالات متحده به طور فعال در حال جمع آوری اطلاعات مربوط به تجهیزات نظامی روسیه و توانایی های آن در سوریه است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала