ناوالنی حین نشست در روسیه بازداشت شد

© REUTERS / Polina Ivanovaناوالنی حین نشست در روسیه بازداشت شد
ناوالنی حین نشست در روسیه بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکسی ناوالنی وبلاگ نویس به دلیل نقض شرایط مجازات در دوسیه جزائی "ایو روچر" که در لیست تحت تعقیب قرار داشت، حین برگشت از آلمان در روسیه، در میدان هوائی مسکو بازداشت گردید.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی اداره خدمات اجرای مجازات روسیه خبر داده است، الکسی ناوالنی که روز یکشنبه از آلمان وارد روسیه شد، به دلیل امتناع از حضور در بازرسی قضائی، که محکوم به مجازات شده بود، در میدان هوائی، حین نشست بازداشت گردید.

 لاوروف: پزشکان شاریته برلین هیچ ماده سمی در ناوالنی پیدا نکردند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: پزشکان شاریته برلین هیچ ماده سمی در ناوالنی پیدا نکردند

دفتر مطبوعاتی طی بیانیه ای گفت: "به تاریخ 17 جنوری، در میدان هوایی شیرمتیوا، کارمندان ارگان تحقیق، الکسی ناوالنی را که غایباً به مجازات تعلیقی محکوم شده بود، و از 29 دیسامبر سال 2020 به دلیل تخلفات از حبس، تحت تعقیب قرار داشت، امروز بازداشت گردید."

این ارگان خبر داد كه دوسیه ناوالنی و مجازات وی را محکمه تعیین می کند و تا تصمیم محکمه، او تحت نظارت قرار خواهد داشت.

قابل ذکر است: "بازداشت شهروند ناوالنی بر اساس قرار صادر شده 29 دسامبر سال 2020 توسط رئیس خدمات عملی نمودن مجازات صادر شد که بر اساس آن، محکوم به علت نقض سیستماتیک شرایط مجازات، با دستور اقدامات لازم برای دستگیری وی، حین تعیین محل اقامت در لیست تحت تعقیب قرار گرفت.".

آنها خاطرنشان كردند كه وكیل مدافع وی قبلاً با تصمیم اعلام كردن ناوالنی در لیست تحت تعقیب و همچنین ارسال تقاضا نامه عنوانی محکمه ناحیه سیمونوفسكی مسكو جهت لغو حكم مشروط و اجرای مجازات صادر شده در محکمه آشنا شده بود، آشنا شده بود. در تاریخ 30 دیسامبر 2014 ، محکمه زاموسکووریتسکی مسکو ناوالنی را به جرم تقلب و پولشویی به 500 هزار روبل جریمه نقدی و 3 سال و 6 ماه حبس حکم کرد و برای او 5 سال دوره آزمایشی تعیین نمود. در 4 آگست ، برای یک سال تمدید شد. ا

ناوالنی توسط نوویچوک مسموم نشده است - اسپوتنیک افغانستان
ناوالنی توسط "نوویچوک" مسموم نشده است

ارگان فوق الذکر تأکید کرد که در طول سال 2020، ناوالنی بارها و بارها شرایط دوره آزمایشی را نقض نمود، بر این اساس او موظف بود برای ثبت نام در بازرسی اجرایی قضائی ماهانه دو بار در روزهای خاص بیاید. تخلفات دو بار در ماه جنوری سال 2020 ، یک بار- در فبروری، و همچنان در ماه های مارچ، جولای، آگوست ثبت شده است. آخرین حضور برای ثبت نام در 3 آگوست 2020 صورت گرفت. در همان زمان ، بارها به او هشدار داده شد كه این تخلفات می تواند منجر به لغو آزادی مشروط و جایگزینی آن با حبس تنفیذی شود.

هنگامی که ناوالنی در کلینیک شاریته (آلمان) تحت معالجه بود، تماس های او متوقف شد. اما در اکتوبر سال 2020، از انتشارات رسمی کلینیک، معلوم شد که ناوالنی در 23 سپتامبر مرخص شده است، بعداً او خود این اطلاعات را در یک اعلان ارسال شده به خدمات عملی نمودن مجازات تأیید کرد. "در همان زمان، علیرغم عدم وجود دلایل عینی، از اکتوبر سال 2020 تا پایان دوره آزمایشی برای ثبت نام ، او حضور نداشت، بنابراین دوباره شرایط دوره آزمایشی نقض شد.

حالا دوسیه جزائی وی دو باره تحت بررسی قرار می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала