خرید خانه فقط با یک یورو در ایتالیا

CC BY-SA 4.0 / Pcastiglione99 / Mussomeli Panorama (cropped image)شهری در ایتالیا برای خرید مسکن به بازدیدکنندگان پول می‌دهد
شهری در ایتالیا برای خرید مسکن به بازدیدکنندگان پول می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات شهر سیسیل در ایتالیا جهت اشتغال به کار، معاملات تجاری و کسب وکار در یکی از روستا های این شهر خانه‌ها را فقط یک یورو می‌فروشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN کمون تورین در جزیره سیسیل ایتالیا از یک کارزار ویژه برای جذب ساکنان جدید خبر داده است: این شهر خانه ها را به قیمت 1 یورو می فروشد و به خریداران پول می دهد تا خانه های خود را نوسازی کنند. به افرادی که موافقت می کنند ساختمانهایی را در شرایط خوب خریداری کنند حداکثر 8 هزار یورو کمک هزینه تعلق می گیرد.

 شهردار سیسیل تصمیم گرفته است ده ها خانه روستایی را به قیمت یک یورو بفروشد و تنها شرط آن این است که هر خریدار پس از خرید خانه، در مدت کمتر از سه سال خانه را بازسازی کند.

لیلام خانه های ساحلی ایتالیا به قیمت یک یورو - اسپوتنیک افغانستان
لیلام خانه های ساحلی ایتالیا به قیمت یک یورو

وی می‌خواهد در این روستا اشتغال به کار، معاملات تجاری و کسب وکار در اطراف روستا به وجود آورد به همین دلیل خانه‌ها را فقط یک یورو می‌فروشد.

البته ناگفته نماند برخی هزینه‌ها برای ساخت یک خانه‌ مانند مرمت و بازسازی 8 هزار یورو می‌شود و هزینه‌های قانونی و غیره در حدود 35 هزار یورو است.این روستا در حدود 120 کیلومتری جنوب شرقی شهر پالرمو است؛ سال‌ها پیش ساکنان این روستا خانه‌های خود را رها کرده و به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند؛ به گفته شهردار سیسیل، خرید این خانه‌ها توسط خارجیان و باز شدن فروشگاه‌های مدرن موجب می‌شود، جوانان روستا را ترک نکنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала