بایدن: محتوای نامه ترامپ را فاش نمی‌کنم

© REUTERS / TOM BRENNERبایدن: محتوای نامه ترامپ را فاش نمی‌کنم
بایدن: محتوای نامه ترامپ را فاش نمی‌کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا ساعتی بعد از ورود به کاخ سفید گفت که ترامپ نامه‌ای برایم گذشته اما قصد ندارم محتوای آن را فاش کنم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، جو بایدن رئیس‌جمهور جدید امریکا بعد از ورود به کاخ سفید، در دفتر کارش حضور یافت و گفت که دونالد ترامپ قبل از ترک کاخ سفید، نامه‌ای «بسیار سخاوتمندانه و بلندنظرانه» برایم گذشته اما قصد ندارم محتوای آن را فاش کنم.

بایدن نخستین دستورات اجرایی خود را امضا کرد - اسپوتنیک افغانستان
بایدن نخستین دستورات اجرایی خود را امضا کرد

بایدن که پشت میز کارش سخن می‌گفت افزود: به خاطر احترام به رئیس‌جمهور پیشین، محتوای نامه‌ای که برایم گذاشته را فاش نخواهم کرد زیرا این یک نامه خصوصی است.

 مرسوم است که در حین انتقال قدرت، رئیس‌جمهور قبلی برای نفر بعد از خود روی میز کارش یک نامه می‌گذارد و ضمن تبریک به او، برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

اما رئیس‌جمهور جدید امریکا گفته که قصد ندارد محتوای نامه‌ ترامپ را برملا کند. حالا معلوم نیست در نامه‌ای که ترامپ برای بایدن گذاشته، چه نوشته شده است.

طبق گزارش‌ها ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ در اقدامی مشابه، برای خانم جیل بایدن همسر جو بایدن و بانوی اول امریکا در دولت جدید، نامه گذاشته است.

دونالد ترامپ صبح چهارشنبه 20 جنوری به وقت واشنگتن کاخ سفید را به مقصد اقامتگاهش در فلوریدا ترک کرد و  ترامپ همان طور که قبلا اعلام کرده بود، در حضور مراسم تحلیف بایدن شرکت نکرد و حتی حاضر نشد به رئیس‌جمهور بعد از خود تبریک بگوید.

جو بایدن روز چهارشنبه طی مراسمی به‌عنوان چهل‌ و ششمین رئیس‌جمهور امریکا سوگند یاد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала