نقض سنت های مهم کاخ سفید توسط ملانیا

© REUTERS / Carlos Barriaنقض سنت های مهم کاخ سفید توسط ملانیا
نقض سنت های مهم کاخ سفید توسط ملانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانو اول پیشین ایالات متحده امریکا، بار دیگر یکی از سنت های مهم کاخ سفید را نقض کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، منابعی می گویند که ملانیا ترامپ، بانو اول پیشین ایالات متحده امریکا یکی از سنت های مهم کاخ سفید را نقض کرده است، او در ترک کاخ از کارکنان بخاطر سپاسگزاری نکرد.

خداحافظی ملانیا ترامپ پیش از ترک کاخ سفید  - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
خداحافظی ملانیا ترامپ پیش از ترک کاخ سفید + ویدئو

صحبت در مورد سنت دیرینه این کاخ است، که بانوان اول طبق معمول قبل از اینکه محل اقامت را ترک می‌کنند، از کارکنان شان به ویژه کسانی را که شخصا می‌شناسند برای سپاسگزاری نامه می‌فرستند.

منابعی در ادامه می افزایند که بیشتر این نامه ها در کاخ شامل شوخی ها شخصی است، اما اینگونه نامه ها برای کارکنان کاخ سفید "هدایای باارزش" به حساب می‌رود.

نزدیک به 80 کارمند کاخ سفید نامه‌ی را دریافت که تنها امضای بانو اول پیشین در آن گنجانده شده بود. در حقیقت او دستور تهیه آنان را طور داده بود که گویا خودش انجام داده است.

سنتی دیگر را که همسر ترامپ نقض کرد، رد کردن دعوت مهمانی همسر جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده در کاخ سفید بود که این کار در 70 سال گذشته‌ سابقه نداشته است.

همسر چهل و چهارمین رئیس جمهور امریکا، میشل اوباما، در سال 2016، ملانیا ترامپ را دعوت کرد، کار که ملانیا برای همسر رئیس جمهور جدید ایالات متحده انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала