جدیدترین مجموعه اطلاعاتی «پنی سیلین» وارد ارتش روسیه شد

© Photo / Russian electornics جدیدترین مجموعه اطلاعاتی «پنی سیلین» وارد ارتش روسیه شد
جدیدترین مجموعه اطلاعاتی «پنی سیلین» وارد ارتش روسیه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش روسیه آخرین سیستم های شناسایی توپخانه ای «پنی سیلین» را دریافت کرد.

دیدگاه پنتاگون درباره برخورد ارتش روسیه با امریکا در سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه پنتاگون درباره برخورد ارتش روسیه با امریکا در سوریه 
به گزارش اسپوتنیک، ویچسلاو میخیف مدیر کل (کنسرن/ انجمن انحصاری شرکت های تحت مدیریت مالی مشترک) وگا (بخشی از روس الکترونیک شرکت ایالتی «روستیخ») گفت، که ارتش روسیه آخرین سیستم های شناسایی توپخانه ای «پنی سیلین» را دریافت کرد.
وی گفت: "در دسامبر سال 2020، مطابق با قرارداد امضا شده، نخستین دسته به مشتری تحویل داده شد".

دستگاه «پنی سیلین» برای شناسایی موقعیت های شلیک توپ و توپ راکتی و همچنین راکت های ضدهوایی و تاکتیکی در نظر گرفته شده است. این مجموعه سیگنال های صوتی و حرارتی حاصل از شلیک ها و انفجارها را گرفته و مختصات دقیق محل جنگ افزار های دشمن را نشان می دهد، سپس بر روی نقشه الکترونیکی اعمال می شود.
بر پایه داده های وگا، پنی سیلین در هر زمان از روز و در دمای بین -40 تا +50 درجه سانتیگراد به طور موثر کار می کند. زمان به دست آوردن مختصات شلیک یک هدف از پنج ثانیه بیشتر نیست. این مجموعه توسط موسسه پژوهشی وگا، که بخشی از وگا است، ساخته شده است.
بر پایه داده های منابع باز، «پنی سیلین» برخلاف اکثر سیستم های مشابه، توپخانه دشمن را که از رادار کار نمی گیرد، تشخیص می دهد، اما به لطف یک اصل جدید در ترکیب شناسایی حرارتی و صوتی، که سرکوب آن را با استفاده از روش الکترونیکی غیرممکن می کند. افزون بر این، سیستم جدید با تابش یک ایستگاه رادار خود را ماسک نمی زند، اما در عین حال دقت بالا را تضمین می کند. این مجموعه بر روی شاسی کاماز نصب شده است، ماژول نوری-الکترونیکی شناسایی سیستم بر روی دکل بالابر نصب شده است.
ارتش روسیه پیش از این، با سیستم های راداری ضد باتری که گلوله های راکتی و راکتی دشمن را با استفاده از ایستگاه های رادار شناسایی می کند و همچنین سیستم های متریک صوتی مجهز به سنسورهای صوتی، که دارای اشتباهات قابل توجهی در تعیین موقعیت توپخانه دشمن هستند، تأمین می شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала