پوتین وجه مشترک روسیه و اروپا را نامبرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین وجه مشترک روسیه و اروپا را نامبرد
 پوتین وجه مشترک روسیه و اروپا را نامبرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید، اگر فرهنگ اروپایی می‌خواهد خودش را حفظ کند و نقش محوری در عرصه‌های فرهنگی جهان داشته باشد، باید تمامی مشکلات و تمایلات توسعه جهان متمدن را در نظر بگیرد و روسیه نیز جزء این تمدن است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود به صورت مجازی در اجلاس اقتصادی داووس گفت: روسیه و اروپا دارای اساسات مشترک هستند که از جمله می‎توان از فرهنگ مشترک میان روسیه و اروپا نامبرد

رئیس جمهور روسیه گفت، در واقع روسیه و اروپا یک تمدن مشترک هستند.

وزیر خارجه آلمان: امنیت در اروپا بدون روسیه ممکن نیست - اسپوتنیک افغانستان
وزیر خارجه آلمان: امنیت در اروپا بدون روسیه ممکن نیست

او گفت: «می دانید، ما وجه کاملا مشترک داریم که عبارت از یک فرهنگ مشترک است. بزرگترین شخصیتهای سیاسی اروپا در گذشته در مورد لزوم توسعه روابط بین اروپا و روسیه صحبت کردند. اگر فرهنگ اروپایی می‌خواهد خودش را حفظ کند و نقش محوری در عرصه‌های فرهنگی جهان داشته باشد، باید تمامی مشکلات و تمایلات توسعه جهان متمدن را در نظر بگیرد. اروپای غربی و روسیه باید به هم باشند و راهی جر قبول این نداریم. ما همین موضع و همین عقیده را داریم. شرایط امروز بدون تردید با شرایط عادی فاصله زیادی دارد. ما باید به دستور کار مثبت برگردیم. روسیه و اتحادیه اروپا باید هدایت مذاکرات صادقانه و آزاد را برعهده بگیرند».

 ولادیمیر پوتین هم‌چنین خواستار همکاری اروپا و روسیه شد و روابط کنونی را طبیعی ندانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала