آینده‌ای دشوار در انتظار ترامپ؛ وکلای مدافع هم او را تنها گذاشتند

© REUTERS / Jonathan Ernstآینده‌ای دشوار در انتظار ترامپ؛ وکلای مدافع هم او را تنها گذاشتند
آینده‌ای دشوار در انتظار ترامپ؛ وکلای مدافع هم او را تنها گذاشتند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری جلسه استیضاح رئیس‌جمهوری سابق امریکا در سنا باقی مانده است، 5 عضو تیم حقوقی دفاع از وی، انصراف دادند.

به گزارش اسپوتنیک، سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع می‌گوید که دو تن دیگر از وکلای مدافع تیم حقوقی رئیس‌جمهور پیشین امریکا هر یک بوچ باوورز و دبورا باربیر از همکاری با تیم ویژه محاکمه او در سنا کناره گیری کردند.

تاریخ استیضاح ترامپ در سنا مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
تاریخ استیضاح ترامپ در سنا مشخص شد

هفته گذشته گزارش شد که دونالد ترامپ وکلای کارولینای جنوبی (بوچ باوورز و دبورا باربیر) را برای دفاع از خود در جلسه استیضاح استخدام کرد.

در حالی که کمتر از دو هفته به برگزاری جلسه استیضاح رئیس‌جمهوری سابق امریکا در سنا باقی مانده است، 5 عضو تیم حقوقی دفاع از وی، انصراف دادند.

طبق گزارش، جاش هوارد، وکیل کارولینای شمالی و همچنین جانی گاسر و گرگ هریس، همکاری با تیم حقوقی ترامپ را متوقف کردند. هنوز حق الزحمه پیش پرداخت به وکلا پرداخت نشده بود.

دومین دادگاه استیضاح ترامپ قرار است از 9 فبروری در سنای امریکا آغاز شود. اگرچه ترامپ دیگر رئیس‌جمهور امریکا نیست، سنا هنوز هم می‌تواند او را محکوم کند و رای منع حضور مجدد وی در انتخابات را صادر کند. با این حال بعید است که حدنصاب دو سوم آرا مورد نیاز در سنا برای تایید استیضاح وی بدست آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала