کاهش سطح محبوبیت بایدن در مقایسه با روز های نخست ریاست جمهوری

© REUTERS / Tasos Katopodis / Pool Президент США Джо Байден во время 59-й инаугурации президента в Вашингтоне
Президент США Джо Байден во время 59-й инаугурации президента в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
نتایج یک نظر سنجی اخیر در آمریکا نشان داد که سطح حمایت آمریکایی ها از رئیس جمهور جدید، در مقایسه با روز های نخست ریاست جمهوری وی کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، نظرسنجی مشترک نشریه هیل و شرکت HarrisX حاکی است که نرخ حمایت از جو بایدن رئیس جمهور جدید ایالات متحده در مقایسه با روز های نخست حضور وی در کاخ سفید به میزان دو درصد کاهش یافته است.

نظرسنجی 28-29 جنوری نشان داد که 61 در صد از رای دهندگان، کار بایدن به عنوان رئیس جمهور را تأیید می کنند  در حالی که میزان حمایت از رئیس جمهور جدید در نظرسنجی 21-22 جنوری بلافاصله پس از تحلیف وی حدود 63 در صد بود.

توصیه سناتور برجسته روس به جو بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2021
توصیه سناتور برجسته روس به جو بایدن

خاطر نشان می‌گردد  که در طول هفته میزان حمایت از بایدن در میان جمهوری خواهان شش درصد کاهش یافته است، اما ارزیابی دموکرات ها از اقدامات وی تغییری نکرده است.

این نظرسنجی از 28 تا 29 جنوری به صورت آنلاین انجام شده است و 945 پاسخ دهنده در آن شرکت کردند. حاشیه خطا تقریباً 3.19 درصد است.

گفتنی است که کنگره آمریکا انتخاب جو بایدن دموکرات را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در 7 جنوری تصویب کرد. مراسم تحلیف وی در تاریخ 20 جنوری برگزار شد. او با قانون اساسی و کشور بیعت کرد. پس از آن ، 21 بمب توپخانه بر فراز تپه کاپیتول به صدا درآمد. در این مراسم ، بایدن اعلام کرد که با انتخاب وی در پست ریاست جمهوری دموکراسی پیروز شد.

در همان روز، بایدن شماری از فرمان ه، از جمله توقف ساخت دیوار در مرز با مکزیک، بازگشت ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی و تجدید مشارکت آمریکا در توافق نامه پاریس را امضا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала