عنقریب طیارات با انجن برقی پرواز می کند

© Sputnik / Rostislav Netisov /  مراجعه به بانک تصاویر طیارات با انجن برقی
طیارات با انجن برقی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
منبعد در طیارات مسافربری جدید ساخت روسیه از انجن های هیبریدی هوائی استفاده می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق تحقیقات دورنمای پیشرفته روسیه خبر داده است که برای اولین بار در نیوسایبریا، انجن برقی برای طیارات مورد آزمایش قرار گرفت.

این مرحله فعالیت زمینی طیاره، بخاطر بررسی قوه ترکیبی موتور الکتریکی 500 کیلوواتی صورت گرفته است. ممکن اولین پرواز طیاره مجهز با چنین انجن در نمایشگاه MAKS-2021 رونما گردد.

Штурмовики Су-25СМ3 во время летно-специальной подготовки экипажей в Приморско-Ахтарске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2017
نیروی هوایی روسیه تا آخر امسال هواپیمایی جنگی نوع جدید سوخو25 را دریافت می نمایند

در 5 فبروری سال جاری، برای اولین بار طیاره با موتور الکتریکی در خط میدان هوای مانور پرواز را انجام داد. این پروسه برای آزمایش فعالیت قوه محرکه انجن برقی طیاره، سیستم ها و تجهیزات آن هنگام حرکت روی زمین ضروری است.

به گفته سرویس مطبوعاتی این نهاد، آزمایشات درستی راه حل های تخنیکی انتخاب شده را تأیید کرد. کارشناسان به عملکرد مشترک صحیح تجهیزات هواپیمایی و موتور الکتریکی اشاره کردند ، شرایط سازگاری الکترومقناطیسی پردازنده و تجهیزات ابررسانا، حالت های اصلی عملکرد موتور الکتریکی و سیستم های آن را در سرد کردن، شروع، توقف، کار زیر بار بررسی کردند.

پیش از این گزارش شده بود که آزمایشات پرواز نیمه ترکیبی در سال 2021 آغاز می شود. به همین خاطر، یکی از سه موتور Yak-40 که در قسمت دم قرار دارند، با یک توربین گاز توربوشفت با یک مولد برق جایگزین شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала