چگونگی زندگی روزمره همسر ترامپ پس از ترک کاخ سفید

© HANNAH MCKAYچگونگی زندگی روزمره همسر ترامپ پس از ترک کاخ سفید
چگونگی زندگی روزمره همسر ترامپ پس از ترک کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
بانوی اول سابق آمریکا بدون توجه به استیضاح همسرش وقت زیادی را در مرکز های ماساژ و سالن های "SPA" می‌گذراند و گاهی هم از توجه خاص دیگران به همسر بایدن عصبانی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه The Mirror می‌نویسد:روابط ملانیا ترامپ با همسرش، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، پس از حمله به کنگره آمریکا که منجر به کشته شدن 5 تن شد، سردتر شده است.

روزنامه به استناد از یک منبع درباره فعالیت‌های ملانیا نوشت، کارهای این بانوی اول سابق تقریبا شبیه زمانی است که بانوی اول بود یا حتی زمانی که به تعطیلات می‌رفت.

خداحافظی ملانیا ترامپ پیش از ترک کاخ سفید  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2021
کلوپ ویدیو
خداحافظی ملانیا ترامپ پیش از ترک کاخ سفید + ویدئو

او به سالن ماساژ مجهز به سونا و حوض شنا می‌رود، پس از صرف غذای چاشت خود دوباره همان کار را تکرار می‌کند و بعد با دونالد ترامپ در باغچه حویلی شان نان شب را می‌خورد. او هر روز همین کارها را تکرار می‌کند.

نشریه می‌نویسد، غذای روزمره بانوی اول سابق آمریکا را ماهی و خوراکه های سبک تشکیل می‌دهد، او گاهی هم وقت خود رابا پدر و مادرش در باشگاه های مارلاگو در فلوریدا می‌گذراند.

کارهای این بانوی اول سابق تقریبا شبیه زمانی است که بانوی اول بود یا حتی زمانی که به تعطیلات می‌رفت.  

گفتنی است ملانیا ترامپ که احساس می‌کرد بعد از 6 جنوری در کنگره برای اظهارنظر به مخمصه افتاده است، در نهایت ترجیح داد سکوت اختیار کند. یک مقام سابق کاخ سفید گفت: به محض وقوع شورش، او دانست که با گفتن چیزی یا انجام کاری نمی‌تواند به چیزی دست پیدا کند، بنابراین کاری نکرد.

ملانیا ترامپ هرگز در دوران حضورش در کاخ سفید با یک رسانه ملی مصاحبه نداشت. استفانی وینستون که برای مدت کوتاهی مشاور ارشد ملانیا بود، به سی‌ان‌ان گفت: دونالد بیش از ملانیا حساسیت به خرج می‌داد که تصویر همسرش روی جلد مجله‌ها نرود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала