اولین سفیر امارات عربی در اسرائیل تعیین شد

© Fotolia / Sophie Jamesامارات متحده عربی
امارات متحده عربی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
محمد محمود الحوجه اولین سفیر امارت متحده عربی در اسرائیل تعیین گردید.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر اطلاع رسانی دولت دبی در توئیتر خود اعلام کرد که امارت متحده عربی محمد محمود الحوجه را به مثابه اولین سفیر این کشور در اسرائیل مقرر نموده که روز یکشنبه قبل از محمد بن راشد نخست وزیر امارت مراسم تعلیف را سپری کرد.

جالب ترین صحنه از امضای توافق‌نامه صلح میان اسرائیل، بحرین و امارت + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2020
لحظه جالب و دیدنی از امضای توافق‌نامه صلح میان اسرائیل، بحرین و امارت + ویدیو

در خبر آمده است: "برای شما در مأموریت تقویت روابط دوستانه بین کشورما و دولت اسرائیل برای حفظ منافع مشترک دو کشور و ملت و همچنین تقویت فرهنگ صلح ، تحمل و همزیستی بین دو ملت ما آرزوی موفقیت دارم. مردم منطقه "، کلمات توسط دفتر اطلاعات نقل شده است.

در پایان جنوری، کابینه وزیران امارت افتتاح سفارت این کشور در اسرائیل را تصویب کرد، اما نه در بیت المقدس، جایی که سفارت ایالات متحده و تعدادی دیگر از کشورها منتقل شد، بلکه در تل آویو بود، تا به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد که در مورد ایجاد یک کشور مستقل فلسطین با پایتختی در بیت المقدس شرقی تصویب شده است ، زیر سوال ببرد.

در پایان ماه جنوری، اسرائیل سفارت خود را در ابوظبی و سرکنسولگری این کشور در دبی افتتاح کرد پس از آن که امارت متحده عربی با وساطت ایالات متحده در سپتامبر سال گذشته توافق نامه ای را در مورد به رسمیت شناختن این کشور و اسرائیل با اسرائیل امضا کرد. عادی سازی روابط. Eitan Nae سفیر این کشور در امارت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала