تلاش مردی برای مسموم کردن شاهزاده انگلیس با آیس‌کریم

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Теннис. Уимблдон - 2012. Десятый день
Теннис. Уимблдон - 2012. Десятый день - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
مردی که برای مسموم کردن شاهزاده انگلیس با آیس کریم نقشه طرح نموده بود، به 28 سال زندان محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Sky News  در انگلستان، مردی به دلیل برنامه ریزی برای مسموم كردن شاهزاده جورج و سایر اعضای خانواده سلطنتی با آیس کریم به 28 سال زندان محکوم شد.

مطابق پرونده متهم در دادگاه انگلیس ،  جوان 27 ساله به نام صاحب ابو در طی شیوع ویروس کرونا، برنامه قتل اعضای خانواده سلطنتی را طرح نمود. طبق پلان، اومی خواست مواد سمی را به آیس کریمی که از نزدیکترین سوپرمارکت برای اعضای خانواده سلطنتی خریداری می‌شد، اضافه کند. خاطرنشان شده است که این جوان در ماه جون سال گذشته بازداشت شد.

توطئه خانواده سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2020
توطئه خانواده سلطنتی انگلیس علیه مگان مارکل

خانواده سلطنتی انگلیس از گذشته تاکنون دارای حواشی عجیب و غریبی بوده که برخی از آن‌ها هنوز هم فاش نشده است.

پیش از اینانتشار عکسی از پسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج وکیت میدلتون، در تجلیل سالگرد او با لباس از بازار های ارزان  بحث برانگیز شد.

انتشار تصاویر نیمه برهنه کیت میدلتون در سواحل کانادا که شکار دوربین عکاسان پاپاراتزی شده بود نیز برای خانواده‌ای که زنان آن حق پوشیدن لباس‌های یقه باز را ندارند، رسوایی دیگری بود و درنهایت منجر به شکایت خانواده سلطنتی از عکاسان و ایجاد حواشی فراوان برای این خانواده شد.

خانواده‌ای که علی‌رغم قوانین خاص و بی شمار خود، یکی از عجیب‌ترین خانواده‌های دنیا محسوب می‌شوند با این حال تاکنون حاشیه‌های فراوانی هم داشته‌اند.

از طلاق‌های اعضای خانواده گرفته، تا فاش شدن رسوایی‌های اخلاقی نواسه های ملکه، رسانه‌ای شدن رشوه‌های مالی اعضای خانواده با افراد متعدد و حتی اسراری که هنوز هم برخی از آنها همچنان پوشیده است، همه مردم را نسبت به روزگار اهالی این خانواده کنجکاو کرده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала