میلیونر امریکایی نواسه‌هایش را مجازات کرد

© Depositphotos.com / JanPietruszkaمیلیونر امریکایی نواسه‌هایش را مجازات کرد
میلیونر امریکایی نواسه‌هایش را مجازات کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
در امریکا یک میلیونر 94 ساله نواسه‌های خود را که سال‌ها از ثروت اش مراقبت می‌کردند، مجازات کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، بورلی شوتنستاین میلیونر 94 ساله امریکایی از فلوریدا 15 سال پیش دارایی خود را به اختیار نواسه‌هایش ایوان و آوی که اکنون 39 و 33 ساله هستند، سپرد تا از ثروت او مراقبت کنند. نواسه‌های این میلیونر تقریباً 80 میلیون دالر (بیش از 5.8 میلیارد افغانی) ثروت مادرکلان خود را کنترول می‌کردند. دستکاری آنها زمانی توسط وکلای بورلی فاش شد که وکلای این زن امریکایی دریافتند که نواسه‌ها از طرف مادرکلان خود معاملات خطرناکی انجام می‌دهند و در ابزارهای پیچیده مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

همچنان ایوان و آوی معاملات مختلفی را انجام دادند که نیاز به تایید مادرکلان خود داشتند تا حداکثر پورسانت را دریافت کنند. علاوه براین، نواسه‌ها به هزینه کلاهبرداری یک میلیون دالر از کارت اعتباری مادرکلان خود و جعل حداقل یک سند مالی متهم شدند.

بورلی زمانی که از بدرفتارهای نواسه‌هایش مشکوک شد، در جریان سال دفترچه را ثبت کرد و در آن جا از بدرفتاری استفاده پولی آنها را نوشت. وقتی همه چیز روشن شد، او به دادگاه مالی مراجعه کرد. این میلیونر همچنان موفق شد بانکی را که نواسه‌هایش در آن کار می‌کردند تحت پیگرد قانونی قرار دهد. با این حال بانک با اخراج ایوان و آوی اعلام کرد که هیچ ارتباطی به آنچه که اتفاق افتاده است، ندارد.

بورلی گفت: این بچه‌ها من استفاده کردند و پول بسیار به دست آوردند.

دادگاه مالی نواسه‌های میلیونر و بانک را موظف کرد 19 میلیون دالر خسارت به بورلی شوتنستاین بپردازند در حالی که وکلای این زن 94 ساله امریکایی خواهان پرداخت غرامت 69 میلیون دالر شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала