روسیه به همه کارمندان سفارت ها واکسین کووید-19را پیشنهاد نمود

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر اسپوتنیک وی
اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه تأیید کرد که از همه کارمندان سفارت ها برای شرکت در واکسیناسیون علیه COVID دعوت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک وزارت امور خارجه روسیه تأیید کرد که دعوت نامه ها برای شرکت در واکسیناسیون ویروس کرونا به تمام سفارت های معتبر در روسیه ارسال شده است.

سفیر افغانستان در مسکو واکسین اسپوتنیک وی زد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
سفیر افغانستان در مسکو واکسین اسپوتنیک وی زد 

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد كه از اواسط ماه فبروری، واكسین روسی برای استفاده در بیش از 25 كشور جهان تصویب شده است. وزارت امور خارجه ابراز اطمینان کرد که کار مداوم برای ارتقاع واکسیناسیون یک کار مشترک جامعه جهانی در زمینه همه گیری در حال انجام است. این وزارت تلاش های روسیه را سهمی در عبور از بحران جهانی می داند.

وزارت خارجه خبر داده است: " دعوت از کارمندان دیپلماتیک برای واکسیناسیون علیه عفونت ویروس کرونا در بسیاری از شهر های بزرگ فدراسیون روسیه صورت گرفته است و این کاملاً قابل درک است - مبارزه موفق با اپیدمی، تا آنجا که ممکن است، نیاز به پوشش گسترده ای از همه مردم کشور دارد. وزارت امور خارجه روسیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مرض که به سرعت در حال گسترش است و تهدیدی برای همه شهروندان می باشد، دعوت نامه های برای واکسیناسیون به تمام سفارت ها و نمایندگی های سازمان های بین المللی معتبر در فدراسیون روسیه ارسال می شود".

واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
دیپلمات های امریکایی خواهان واکسین "اسپوتنیک وی" شده اند

خاطرنشان گردیده است که روسیه، با فراهم آوردن فرصت واکسیناسیون، به تعهدات خود تحت معاهدات بین المللی عمل می کند، از جمله میتوان از رعایت کنوانسیون وین 1961در روابط دیپلماتیک از نظر ارائه مأموریت های دیپلماتیک با شرایط لازم برای انجام وظایف و امنیت آنها نام گرفت.

"در مورد واکسیناسیون کارمندان نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در خارج از کشور و اعضای خانواده های آنها ، فعالیت های ضروری جریان دارد. این کار بر اساس اصل داوطلبانه انجام می شود و کارکنان حق انتخاب واکسیناسیون جایگزین را دارند"، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد و افزود که برای کارمندان نمایندگی های دیپلماتیک روسیه که می خواهند در روسیه واکسینه شوند ، چنین فرصتی در طول تعطیلات یا سفر کاری آنها فراهم می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала