حامله از باد و ولادت بعد از یک ساعت

© REUTERS / Himanshu Sharmaزن هندی
زن هندی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
زن هندی ادعا دارد که از باد حامله دار شده و بعد از یک ساعت طفل به دنیا آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Coconut می نویسدکه زن باشنده حوزه چیناجور اندونزیا اظهار داشته است که از باد حامله دار شده وبعد از یک ساعت دختر بدنیا آورده است. 

خانم سیتی زاینه 25 ساله می گوید که این حادثه وقتی صورت گرفت که بعد از عبادت حین استراحت در زمین افتاده بود این حادثه صورت گرفته است.

زن هند در مراسم جنازه اش زنده  شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2020
زن هندی در مراسم جنازه اش زنده شد

او می گوید که غیر متراقبه وزش باد را حس کرد. به نظر وی، او در این لحظه از باد حامله دار شده است و بعد از 15 دقیقه درد دل را حس کرد و با چشمان خود مشاهده کرد که شکمش بزرگ می شود، عجله کرده به مرکز صحیه رفت و در آنجا طفل خود را با وزن 2.9 کیلوگرام بدنیا آورده است.

زاینه 4 ماه قبل از شوهراش جدا شده است. به گفته وی، قبل از این هیچ نوع علایم حامله داری را حس نکرده است. منجمله پروسه ماهوار قطع نگردیده است. به نظر مرکز صحیه، باد در اینجا تاثیر ندارد، اما امکان حامله پنهانی بدون علایم وجود دارد. برای جلوگیری از سروصداها در مورد تولد عجیب این کودک، پولیس را خواستند تا مساله را تحت بررسی قرار دهد.

در سال 2018 اخبار گردید که باشندگان محلی جزایر فلیپین از ماهی حامله دار گردیده بود. معاینات نشان داد که واقعاً به  کیست های تخمدان مبتلا می باشد.   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала