آرزوی مادورو برای بازگشت به مسلک رانندگی

© REUTERS / MANAURE QUINTEROآرزوی مادورو برای بازگشت به مسلک رانندگی
آرزوی مادورو برای بازگشت به مسلک رانندگی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ونزوئلا اعتراف کرده که آرزو دارد، زمانی دوباره به حرفه سابق خود که رانند‌گی بس های شهری بود، برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی VTV ونزوئلا، یکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور اعتراف کرده که می خواهد به عنوان راننده بس شهری به کار خود برگردد. واقعیت این است که وی کار خود را به عنوان سیاستمدار از اتحادیه کارگران ترانسپورت ونزوئلا آغاز کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار با کرگران حمل و نقل شهری گفت: «امیدوارم که روزی ، وقتی کار خود را به عنوان رئیس جمهور ترک می کنم ، بتوانم با سر بلند، با یونیفرم  رسمی رانندگی به این دپو برگردم، یک شرکت ترانسپورتی را راه اندازی کنم و به عنوان یک کارگر برای خدمت به مردم ونزوئلا به خیابان ها بروم».

 مادورو شماره تلفن خود را در تلگرام و واتس اپ به اشتراک گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2020
مادورو شماره تلفن خود را در تلگرام و واتس اپ به اشتراک گذاشت

کارگران نیز به نوبه خود مدالی را به افتخار سی سالگی مسلک رانندگی رئیس جمهور به وی هدیه نمودند.

پس از مرگ چاوز در سال 2013، مادورو رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا شد و انتخابات ویژه‌ای در 14 همان سال برای انتخاب رئیس‌جمهور ونزوئلا برگزار شد و مادورو به اتفاق آراء به عنوان کاندید حزب متحد سوسیال منصوب شد و پیروز این انتخابات شد.

مادورو، در سال 1962 در «کوکوتا» کلمبیا به دنیا آمد و پسر رهبر یک اتحادیه بود و در یک لیسه دولتی در «لیسه‌ئو خوزه آوالوس» در حومه غربی «کاراکاس» تحصیل کرد و اولین آشنایی او با سیاست زمانی بود که به اتحادیه دانش‌آموزی مکتب خود پیوست.

مادورو پس از ترک مکتب ، برای سال‌های زیادی به عنوان راننده بس های شهری فعالیت کرد و در دهه 1980، شغل سیاسی خود را آغاز کرد و به طور غیر رسمی نمایندگی رانندگان بس های سیستم متروی کاراکاس را برعهده گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала