بورل، تحریم‌ها علیه روسیه را تائید کرد

© AP Photo / Pool / Francois Lenoirبورل، تحریم‌ها علیه روسیه را تائید کرد
بورل، تحریم‌ها علیه روسیه را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تایئد کرد که وزاری خارجه اتحادیه بالای تحریم‌ها علیه روسیه موافقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تائید می‌کند که روز دوشنبه (22فبروری) وزاری خارجه اتحادیه اروپا، در بروکسل تصمیم گرفتن که در رابطه به اتفاقات پیرامون الکسی ناوالنی شماری از مقامات این کشور را تحریم کنند.

تحریم‌های جدید علیه روسیه؛ وزرای خارجه اتحادیه اروپا به توافق رسیدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
تحریم‌های جدید علیه روسیه؛ وزرای خارجه اتحادیه اروپا به توافق رسیدند

بورل گفت: "با درنظرداشت موضوع ناوالنی، به این نتیجه رسیدیم، افرادیی را که در بازداشت ناوالنی دست داشتن را به دلیل نقض حقوق بشر تحریم کنیم." وی افزود که اجرای تحریم ها از دوشنبه آغاز می‌شود: "امیدواریم که این تحریم ها بیشتر از یک هفته طول نکشد."
جلسه وزرای اتحادیه اروپا دوهفته بعد از سفر پر سروصدای بورل به مسکو انجام شد که در نتیجه بورل، از تحریم‌ احتمالی روسیه سخن گفت.
چندی بعد، سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده بود که روند آماده سازی تحریم های جدید علیه روسیه در رابطه به اتفاقات پیرامون ناوالنی در حال انجام است.
وزارت امور خارجه روسیه پیش از این به سیاستمداران خارجی که در مورد وضعیت ناوالنی اظهار نظر می کنند، احترام به قوانین بین المللی و رسیدگی به مشکلات کشورهایشان را توصیه می کند.
ازسوی هم دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که کرملین قصد گوش دادن به اظهارات خارج از کشور درباره ناوالنی را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала